Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پدیده توانسته از تیمش یک مدعی برای سهمیه آسیایی بسازد

به گزارش طرفداری، در ابتدای لیگ بیستم بازیکنان سرشناس پدیده از این تیم جدا شدند و شاید در ابتدای فصل خیلی ها اینطور فکر می کردند مهدی رحمتی در شروع کارش اگر بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، کار بزرگی انجام داده اما کاپیتان سابق استقلال نشان داد در مربیگری هم مثل دوران بازیگری خود انگیزه زیادی برای درخشش و رسیدن به موفقیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمتی که حتی هنوز نتوانسته مدرک A مربیگری هم بگیرد، تیمش در این فصل نمایش درخشانی داشته و با توجه به پیروزی های پیاپی در هفته های اخیر لیگ برتر توانسته تیمش را به رتبه پنجم جدول رده بندی در فاصله یک امتیازی با گل گهر برساند.

حالا برای تیمی که مهدی رحمتی درست کرده، رسیدن به رتبه چهارم جدول رده بندی اصلا بعید نیست و سفید و قرمزپوشان مشهدی می توانند با پیروزی در بازی های پیش رو به رتبه چهارم جدول رده بندی برسند و البته امیدوار باشند در صورت قهرمانی استقلال، پرسپولیس یا سپاهان در جام حذفی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

 

بیشتر بخوانید:

پدیده 1-0 نفت مسجدسلیمان / سومین پیروزی متوالی شاگردان مهدی رحمتی

شاگردان مهدی رحمتی با 6 باخت هم در لیگ برتر ماندنی هستند

 

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! مهدی تارتار در گفتگو با طرفداری: پرسپولیس تیم دوم من است؛ ما سپاهان را شکست دادیم پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم

در چارچوب هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم اتلتیکو مادرید میزبان اتلتیک بیلبائو بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه ۱۵، آنخل کورئا در دقیقه ۵۲ و اونای سیمون در دقیقه ۸۰ (گل به خودی) در مقابل تنها گل بیلبائو که در دقیقه ۴۵ توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید، پیروزی اتلتیکو را رقم زد.

روخی بلانکوی با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و جایگاهش را در رتبه چهارم تثبیت کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز پنجم است و تقریبا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا