Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:52:43 GMT

قیمت گوشت قرمز بدون تغییر ماند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۹۹۴۴

قیمت گوشت قرمز بدون تغییر ماند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، براساس مشاهدات میدانی قیمت هرکیلو شقه گوسفندی ۱۱۵ تا ۱۳۰ هزارتومان، ماهیچه گوسفندی ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزارتومان، ران گوسفندی حدود ۱۳۵ هزارتومان، سردست گوسفندی ۱۱۵ تا ۱۳۰ هزارتومان، ران گوساله ۱۴۵ هزارتومان، سردست گوساله حدود ۱۳۰ هزارتومان و ماهیچه گوساله ۱۱۲ تا ۱۳۰ هزارتومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است  قیمت های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هر کیلو ماهیچه گوسفندی ۱۵۶هزارو۷۰۰ تومان، شقه گوسفندی ۱۱۱هزارو۲۰۰ تومان، سردست گوسفندی ۱۰۴هزارو۲۰۰ تومان، راسته گوسفندی بدون استخوان ۱۶۸ هزارو۷۰۰ تومان، ماهیچه، راسته و ران پاک کرده گوساله۱۳۳ هزارو۶۰۰ تومان و سردست گوساله ۱۳۱ هزارو۴۰۰ تومان است.

پربیننده ترین قیمت جدید گوشت گوسفندی (تیر۱۴۰۰) +جدول نابودی کشت دیم در زنجان + عکس قیمت جدید خیارشور در بازار (تیر۱۴۰۰) + جدول قیمت جدید ماست در بازار ( تیر۱۴۰۰) فقط تخم مرغ نگهداری شده در یخچال را خریداری کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوشت قرمز ۱۳۰ هزارتومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود

اکبر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه تا پایان اردیبهشت برآورد می شود که قیمت ها روند کاهشی به خود بگیرد.

او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری  قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه های نوبرانه، قیمت ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد