Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: حضور حماسی مردم خطه‌ی جنوب در مقابل استعمار در سال‌های متمادی، بیانگر روحیه استعمارستیز آن‌ها است.

مسئول کل نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور بیان کرد: ما از تفکری که در قبل از انقلاب و ابتدای انقلاب معتقد به این بود که ما قادر به ساخت ساده‌ترین وسایل نیستیم، رسیدم به جایی که تولید واکسن در بین چند کشور برتر را داریم و تجربه نشان داد هر کجا به توان داخل تکیه کردیم، نتیجه گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه محیط تحول سرنوشت آینده کشور است، بعد از جنگ، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند این موقع زمان توجه جوانان به دانشگاه و محیط‌های علمی است.

رستمی عنوان کرد: ورود نهاد رهبری و نشر معارف در سطح دانشگاه همچنین حمایت از اساتید و نخبگان جوان و مقابله با تفکرات مسموم و آسیب‌زا، منشأ خیرات و برکات زیادی بوده است.

به گزارش فارس در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات روسا و مسؤولین نهاد رهبری این دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مهدی جمالی، مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه پیام نور به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی، حجت‌الاسلام علیرضا حاجیانی، مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان، به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه پیام نور بوشهر و حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی، معاون سابق نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان بوشهر معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه رهبری علوم پزشکی نهاد رهبری نهاد رهبری دانشگاه حجت الاسلام جدید نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد

به گزارش جام جم آنلاین، پی‌یر لودهامار، مسؤول عملیات مین‌یابی در سازمان ملل، روز جمعه اعلام کرد که برداشتن حجم عظیمی از آوار، از جمله مهمات منفجر نشده که در اثر جنگ ویرانگر اشغالگران در نوار غزه بر جای مانده است، «ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد تا پاکسازی شود».

لودهامار طی یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو افزود که جنگ «تقریباً ۳۷ میلیون تُن زباله در منطقه مسکونی پرجمعیت و گسترده بر جای گذاشته است».

وی توضیح داد: «پیش‌بینی می‌شود که برداشتن آوارها، از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده، تحت شرایط خاصی ۱۴ سال طول بکشد.»

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مین‌هایی که پرتاب می‌شوند عمل نمی‌کنند و ضریب خرابی دارند... صحبت از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون در روز است.

جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پیش از این تاکید کرد که جنگ اسرائیل علیه غزه، شهرهای نوار غزه را در معرض «ویرانی بیشتر از آنچه شهرهای آلمان در طول جنگ جهانی دوم در معرض آن قرار داشتند» قرار داد.

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد