Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@12:24:02 GMT

پاداش ۳۰ میلیونی سلطانی‌فر به کشتی‌گیران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۰۵۰۴

پاداش ۳۰ میلیونی سلطانی‌فر به کشتی‌گیران

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با کشتی‌گیران گفت: ما برای اینکه بدانید شما از دید ما یک قهرمان هستید مجددا یک پاداش دیگر ۳۰ میلیون تومان به شما اهدا می کنیم.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در جمع ملی پوشان کشتی ایران، عنوان کرد: میدان المپیک عرصه بسیار مهمی در ورزش است و بهترین های دنیا در آن رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور در المپیک و  کسب سهمیه این رقابت ها آرزوی ورزشکاران، دستاورد و افتخاری بزرگ است که خود یک مرحله از قهرمانی به شمار می رود.

وزیر ورزش و جوانان خطالب به ملی پوشان کشتی تاکید کرد: در المپیک فارغ از هر نتیجه ای که بگیرید برای ملت ایران قهرمان هستید و همین که مجوز ورود به ایران رقابتها را دارید دستاورد بزرگی است.

سلطانی فر گفت: همه قهرمانان آرزو دارند تا در المپیک مدال کسب کنند و برای این هدف، سختی ها و دوری از خانواده را به جان خریده اند که بهترین نتیجه را بگیرند. مطمئنا با عنایت خداوند بزرگ و دعای خیر مردم و تلاش همه شما ان شاءالله نتایج خوبی هم کسب می کنید.

سلطانی فر گفت: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، همواره در کنار دبیر بوده و هستیم. رسالت خود می دانیم تا همه گونه همراهی و پشتیبانی را داشته باشیم و همه توانمان را بکار ببندیم تا بهترین امکانات و تدارکات مهیا شود و دغدغه ای برای  مسابقات نداشته باشید.

وی ادامه داد: برای مشکلات معیشتی ورزشکاران المپیکی مبالغی را در نظر گرفتیم که ۶ ماه دیگر هم اضافه شد و یک پاداش دیگر هم قبل از اعزام به عنوان پاداش مازاد به ورزشکاران و مربیان آنها پرداخت خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که هر کاری که می توانستیم و در توانمان بوده انجام دادیم، خطاب به ملی پوشان گفت: استرس را کنار بگذارید و با آرامش به راهتان ادامه دهید و ان شاءالله بهترین نتیجه هم حاصل خواهد شد.

وی با بیان این که مردم با پیروزی ورزشکاران ملت می خندند و شاد می شوند افزود: یقین دارم در المپیک کاری می کنید که دل مردم شاد شود.

وزیر ورزش در ادامه افزود : ما برای اینکه بدانید شما از دید ما یک قهرمان هستید مجددا یک پاداش دیگر ۳۰ میلیون تومان به شما اهدا می کنیم. هر کار که می‌توانستیم ما برای شما انجام دادیم، الان دیگر بدون استرس به مصاف حریفان بروید عنایت خدا و دعای خیر مردم پشت سر شماست و با پیروزی شما ملت ایران شاد می شوند. باز هم تا لحظه اعزام همه ظرفیت های حمایتی ما در اختیار شماست و انصافا آقای دبیر تا الان زحمت کشیدند.

سلطانی فر در پایان با تشکر از رییس فدراسیون کشتی گفت: از علیرضا دبیر که همه زندگی خود را در این راه گذاشته و در این دو سال دستاوردهای خوبی نیز داشته است، تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه همه این تلاشها را در المپیک ببینیم.

وزیر ورزش و مسئول کمیته ملی المپیک همچنین بازدید از اردوی تیم ملی والیبال داشتند که با کادر فنی و مسئولان فدراسیون دقایقی صحبت کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فدراسیون فدراسیون کشتی مسعود سلطانی فر تیم ملی والیبال کمیته ملی المپیک ورزش و جوانان وزیر ورزش سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی

به گزارش "ورزش سه"، فردین معصومی، کشتی‌گیر مازندرانی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی، در حاشیه مراسم واگذری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا درباره تماشای کشتی در ماه‌های اخیر گفت: بله کشتی را که همیشه دنبال می‌کنم بخصوص که حالا امیررضا (اشاره به پسرش که کنارش ایستاده) در مسابقات حضور دارد.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را هم دنبال می‌کند و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: اینکه پرسیدن ندارد، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

معصومی درباره رفتن گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم محبوبش گفت: به هر حال این حاصل زحمت آقا یحیی بوده و هنوز نمی‌شود به مربی جدید نمره‌ای داد و بگوییم ایشان کار کرده اما به هر حال هر کسی برای پرسپولیس بزرگ زحمت بکشد هوادار دوستش دارد و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.
این کشتی‌گیر سابق درباره اینکه با توجه به استقلالی بودن پسرش مشکلی بین آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: نه ،به هر حال هر کسی آزاد است یک رنگ و یک تیم را دوست داشته باشد. ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. آنها همیشه دوم می‌شوند و آن پایین‌ها هستند و تنور لیگ را داغ کرده‌اند.

در ادامه علیرضا، فرزند کشتی‌گیر معصومی، درباره کری‌خوانی‌های پدرش گفت: من و بابا خیلی در این حال و هواها نیستیم. فقط مهم این است که الان کدام تیم در رتبه اول است و در صدر جدول قرار دارد تا ببینیم آخر فصل چه پیش می‌آید.

اینجا بود که دوباره فردین معصومی  در بین کلام پسرش گفت: البته الان جام نمی‌دهند و جام را آخر فصل می‌دهند.

سپس امیررضا معصومی گفت: امیدوارم همین روند صدرنشینی برای استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط خودش هم گفت: من بعد از مسابقات جام بین المللی  جام یاشاردوغو به تیم جوانان اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم در رده جوانان کمک کنم. فکر کنم حدود دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک پاریس هم رقابت‌های قهرمانی جهان را داریم. امیدوارم تیم کشتی ما در مسابقات المپیک پاریس و جوانان ما در جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

او درباره مسابقات انتخاباتی آمریکا که اتفاقات بزرگی در آن رخ داد و کشتی‌گیران به‌نامی حذف شدند و به المپیک نخواهند رفت، گفت: بله، همیشه در سال المپیک یک پوست‌اندازی می‌شود در تیم‌های کشتی دنیا که آمریکا هم از این قضیه مستثنی نبود. ما هم تغییر سرمربی تیم ملی کشتی و آمدن آقای محسن کاوه را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که در مسابقات آسیایی درخشیدند امیدوارم در المپیک هم بدرخشند. همان‌طور که می‌دانید کشتی همیشه جورکش کاروان ورزشی ایران بوده و امیدوارم در المپیک هم این را به همه ثابت کند.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد