Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:58:06 GMT

۴۸۰ مورد حبس در آسانسور به دلیل قطع برق

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۰۵۳۹

۴۸۰ مورد حبس در آسانسور به دلیل قطع برق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ظهوریان مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در این هفته بیش از ٤٨٠ عملیات ناشی از حبس افراد در آسانسور به خاطر قطع برق در مشهد انجام شد.

او افزود: تماس‌های مردمی با آتش‌نشانی در روز‌های گذشته به خاطر قطع برق افزایش یافته به‌طوری‌که از یکشنبه تاکنون حدود ١٠ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار شده و حدود هزار عملیات اطفای حریق و امداد و نجات و خدمات ایمنی توسط آتش نشانان ایستگاه‌های ۵۳ گانه شهر مشهد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: بیشترین امدادرسانی در این مدت مربوط به نجات افراد حبس شده در آسانسور‌های خانگی، تجاری و اداری به خاطر قطع برق بوده است.

ظهوریان بیان کرد: در صورت قطع برق، آسانسور سقوط نمی‌کند و هوای آن نیز تمام نمی‌شود. 

او تصریح کرد: در این شرایط باید ابتدا با فشار دادن دکمه هشدار از مدیر ساختمان یا افرادی که در محل هستند درخواست کمک نمود و اگر آن‌ها هم نتوانستد کاری انجام دهند باید با شماره ۱۲۵ تماس گرفت و منتظر رسیدن نیرو‌های امدادی بود.

به علت افزایش گرما، خاموشی‌های پراکنده برق از ۱۲ تا ۱۸ تیر ماه در مشهد اعمال می‌شود و جدول این خاموشی‌ها نیز تنظیم و در سایت شرکت برق به نشانی https://www.meedc.ir بارگذاری شده است.

انتهای پیام//ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق حبس در آسانسور امدادرسانی قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرکز فوریت‌های پزشکی مراغه اعلام کرد:براثر انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در مراغه چهار نفر دچار سوختگی شدند که یک نفر به‌خاطر سوختگی بالای ۵۰ درصد به تبریز اعزام شد.

۳نفر از مصدومان حادثه نیز به خاطر سوختگی سطحی به بیمارستان‌های سینا و شهید بهشتی مراغه منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید