Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتالیا با برتری مقابل اسپانیا به فینال یورو 2020 رسید و طرف دیگر فینال از بین انگلیس و دانمارک انتخاب می شود. ریو فردیناند 

ریو فردیناند در واکنش به صعود آتزوری به فینال در مصاحبه با بی بی سی اسپورت گفت:

ما انگلیس هستیم و مهم نیست رقیب ما در فینال چه تیمی باشد. با توجه به چیزهایی که تیم نشان داده، رقیب ما در فینال مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم انگلیس هر دو تیم (ایتالیا یا اسپانیا) را شکست می دهد. درحال حاضر هیچ تیمی در جهان قدرت تقابل با تیم ما را ندارد. با این اعتماد به نفس، هیچ تیمی رقیب ما نمی شود. آنچه تاکنون دیده ام، انگلیس برترین تیم بوده است و توانایی غلبه بر هر دو تیم را دارد. البته نباید دانمارک را فراموش کرد و ابتدا باید به فینال رسید.

اخبار داغ 

فیلم گریه های سارا و نیکا بخاطر انتشار فیلم حضورشان در استخر مختلط برترین های قرن با هومن افاضلی؛ بلاژویچ عاشق علی کریمی بود، حسن آقا حبیبی هرگز دریبل نمی خورد! عیسی آل کثیر دربی حذفی را از دست داد؟ پشت صحنه تیم منتخب با محسن خلیلی: سلام عربی است! / فیلم واکنش جرارد پیکه به باخت اسپانیا: پرتاب سکه برای زدن ضربات پنالتی ناعادلانه است تبعات ویدیوی نژادپرستانه آنتوان گریزمان؛ قرارداد کونامی با ستاره فرانسوی فسخ شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقیب ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد

در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.

دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید