Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:57:33 GMT

مدیرکل ورزش: تحول در کشتی قم شتاب گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۰۶۲۹

مدیرکل ورزش: تحول در کشتی قم شتاب گرفته است

رسول منعم روز چهارشنبه در آئین تجلیل از اردو نشینان قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در سالن این اداره کل، افزود: کشتی قم در سال های اخیر دستاوردهای بی نظیری کسب کرده‌است که کسب سهمیه المپیک توسط علیرضا نجاتی بعد از ۳۱ ‏سال از جمله این اتفاقات مهم است.

وی ادامه داد: افتخارآفرینی کشتی گیران این استان در رقابت‌های ملی و بین المللی موجب انگیزه بیشتر جوانان و نوجوانان قمی برای فعالیت در این رشته و تلاش بیشتر شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: با هدف گذاری بلند مدت انجام شده در سطح ورزش استان امیدواریم تا شاهد حضور قهرمانان بیشتری از قم در عرصه های ملی و رویداد های همچون المپیک باشیم.‏

منعم، با اشاره به اقدامات حمایتی اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص حمایت از ورزشکاران و مستعدین قهرمانی ادامه داد: تشکیل  کمیته حمایت از ورزشکاران مستعد در قم از جمله این اقدامات است که وظیفه این کمیته، حمایت و رصد وضعیت قهرمانان است تا مسیر آماده سازی آنها تسهیل شود.

رئیس هیات کشتی قم با اشاره به عملیاتی شدن طرح تحول در این رشته ورزشی گفت: استعدادیابی،‌ سرمایه گذاری هدفمند در رده‌سنی پایه، ارتقای کمی و کیفی  و همچنین طراحی و اجرای خلاقانه ترین لیگ کشتی کشور، از جمله اقدام های این هیات در قالب طرح تحول است.

هادی علیایی ادامه داد: عمده‌ برنامه‌های این هیات بر اساس طرح تحول کشتی قم معطوف به استعدادیابی و سرمایه‌گذاری هدفمند در رده‌سنی پایه است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به معیشت ورزشکاران و قهرمانان کشتی گفت: اشتغال ورزشکاران از جمله دغدغه آنهاست که پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و امید داریم مسیر اشتغال قهرمانان در دستگاه ها و سازمانهای دولتی مرتفع شود.

در این دیدار از محمد مهدی جواهری، محمد جانقلی،‎ ‎امیر عبدی، محمد امین ‏جبالی فردو محمد صادق عبداللهی  به عنوان ‏ورزشکار و از ناصر تهرانی به عنوان یکی از مربیان سازنده کشتی فرنگی ‏استان قم و کشور  تقدیر مالی به عمل آمد.‏

برچسب‌ها قم تیم ملی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم تیم ملی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی قم تیم ملی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی اداره کل ورزش و جوانان استان قم کشتی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود