Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@11:24:10 GMT

اطلاعی از حملات هکری در آمریکا نداریم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۰۷۲۸

اطلاعی از حملات هکری در آمریکا نداریم

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه تاکید کرد، مسکو هیچ ربطی به موضوع ندارد. ما هیچ اطلاعات تقصیلی از این مساله نداریم... بالطبع هر اتفاقی آنجا بیفتد ما قطعا از آن اطلاع پیدا نمی‌کنیم و مسکو در هر حال هیچ ارتباطی با موضوع ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ در این خصوص سرگئی ریابکو، معاون وزیر خارجه روسیه اشاره کرد: روشن است آنها همان کسانی هستند که احتمال عادی سازی روابط بین آمریکا و روسیه را امری غیرمطلوب می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: طرف‌هایی در آمریکا به خرافه بافی و داستان سازی درباره حملات هکری منسوب به مسکو ادامه می‌دهند.

او این اظهارات را درباره گزارش خبرگزاری بلومبرگ مطرح کرد که مدعی است، حملات هکری وابسته به دولت روسیه سیستم‌های کامپیوتری کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا را هدف قرار داده است.

ریابکوف گفت: در آمریکا تعداد زیادی هستند که از احتمال تحقق ثبات و لو نسبی در روابط روسیه و آمریکا خوششان نمی‌آید، کسانی که چنین احتمالی را غیرمطلوب می‌دانند.

او اضافه کرد: از این رو به هر شکلی شروع به داستان بافی می‌کنند و قصه‌های مختلف می‌سازند که نه فقط بی‌اساس هستند بلکه اصلا وجود ندارند. به سادگی می‌توان گفت هیچ دلیل و مناسبتی برای چنین داستان‌هایی وجود ندارند اما با وجود آن این داستان بافی‌ها ادامه دارند.

معاون وزیر خارجه روسیه در پایان گفت: دلیل آن "عدم تصور" سازندگان چنین موادی است لذا آنها ناگزیر می‌شوند از مواد خام ثانویه استفاده کنند و این به شکل این خرافات درباره هکرهای ناشناخته روس نمود پیدا می‌کند و این چینین است فقط.

سفارت روسیه در آمریکا نیز گزارش حمله هکری وابسته به دولت روسیه به کمیته ملی حزب جمهوری خواه آمریکا را "افترا" خواند و وقوع آن را تکذیب کرد.

همچنین حزب جمهوری‌خواه گزارش‌ها درباره حمله هکری وابسته به دولت روسیه به سیستم‌های کامپیوتری کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه را تکذیب کرد.

پربیننده ترین مذاکرات وین چرا به نتیجه نمی رسد؟ برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته حمله موشکی به فرودگاه اربیل + فیلم حمله گسترده موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌ الاسد در عراق + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حملات هکری حزب جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین

به گزارش قدس آنلاین، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار طرفین در مورد موضوعات روز خاورمیانه با تاکید بر وضعیت منطقه درگیری [رژیم] اسرائیل و فلسطین تبادل نظر کردند.

در بیانیه این وزاتخانه همچنین آمده است: در عین حال، مسکو و پکن از تعهد مصمم خود برای هماهنگی نزدیک تلاش‌های مشترک در راستای حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران‌ها در خاورمیانه و قاره آفریقا اطمینان حاصل کردند.

بر اساس گزارش مذکور، این دیدار در حاشیه رایزنی نمایندگان و معاونان وزرای خارجه کشورهای عضو گروه «بریکس» و فرستادگان ویژه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا انجام شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره کرد و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، به ۳۴ هزار و ۲۶۲ نفر افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین