Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام وزارت اطلاعات چند شبکه قاچاق و تقلب در زمینه خرید، فروش و توزیع غیر قانونی واکسن کرونا در برخی از نقاط کشور شناسایی و تعدادی از سودجویان شبکه‌ای دستگیر شدند.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اقدامات هوشمندانه و جمع‌آوری وسیع اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دریافت گزارشات متعدد مردمی، چند شبکه قاچاق و تقلب در زمینه خرید، فروش و توزیع غیر قانونی واکسن کرونا خصوصاً واکسن‌های خارجی (سینوفارم چینی و آسترازنیکا) و ممنوع (فایزر آمریکایی) شناسایی و تعدادی از سودجویان شبکه‌ای دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس اسناد و مدارک پرونده، سوداگران با بهره‌گیری از نیازمندی جامعه، تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی و ناآگاهی تعدادی از هموطنان، اقدام به فریب و به دام انداختن تعداد قابل توجهی از مردم می‌کردند.

برخی از این عناصر برای فریب مردم، اقدام به جعل برچسب دارو‌های گرانقیمت کرونا، جعل مکاتبات و عناوین مسئولین ارشد وزارت بهداشت مبنی بر تهیه واکسن کرونای خارجی برای مراجع محترم تقلید می‌نمودند؛ که این عمل باعث تشویش اذهان جامعه نیز شده بود.

به دنبال اقدامات وزارت اطلاعات، ضمن کشف مقادیر قابل توجهی واکسن تقلبی کرونا، برخی دارو‌های تقلبی نظیر آمپول‌های رمدیسیویر، اکتمرا و… نیز کشف و ضبط گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت اطلاعات دستگیری واکسن تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی