Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهپاد «مهاجر ۶» از جمله محصولات دفاعی بومی از خانواده مهاجر در صنعت دفاعی کشور است، بُرد این پهپاد کاملاً ایرانی به دو هزار کیلومتر می‌رسد و قابلیت حمل ۴۰ کیلوگرم تسلیحات را دارد. خبرگزاری میزان - سپاه پاسداران در جریان راهبرد «مامی‌توانیم»، گام‌های بلندی در ساخت محصولات دفاعی از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) تا شناور، موشک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برداشته است.  
موفقیت نیروهای مسلح در ساخت انواع پهپاد، جمهوری اسلامی ایران را در فهرست قدرت‌های پهپادی جهان قرار داده است، این حوزه در صنعت دفاعی کشور، یکی دیگر از عوامل بازدارندگی برای کشور است.  
پهپاد «مهاجر ۶» از جمله محصولات دفاعی بومی از خانواده مهاجر در صنعت دفاعی کشور است، بُرد این پهپاد کاملاً ایرانی به دو هزار کیلومتر می‌رسد و قابلیت حمل ۴۰ کیلوگرم تسلیحات را دارد.     مداومت پروازی این محصول دفاعی بومی ۱۲ ساعت است، حداکثر سرعت مهاجر ۶ حدود ۲۰۰ کیلومتر در ساعت تخمین زده شده است، مهاجر ۶ با سامانه شناسایی الکترواپتیکی، لیزری، مادون قرمز، سیستم‌های شنود الکترونیکی دشمن، مقابله با جنگ الکترونیک، سامانه اخلالگر، سیستم شناسایی خودکار، برخورداری از سیستم پرواز و سیستم نشست و برخاست خودکار تجهیز شده است.     پهپاد مهاجر ۶، مجهز به بمب هوشمند قائم (از انواع بمب‌های هدایت الکترواپتیکی و مقاوم در برابر اخلال و جنگ الکترونیک با قابلیت انهدام اهداف از فاصله ۶ کیلومتری) است.       بیشتربخوانید: غربی‌ها با واژه حقوق بشر لَفاظی و از آن برای پوشاندن جنایت‌شان استفاده می‌کنند پرواز سرخ ۶۵۵؛ سند جنایت حقوق بشری آمریکا/ چشمانی که هنوز منتظر است موشک «قدر ۱۱۰»؛ آذرخش نامرئی ایران

 

انتهای پیام/

برچسب ها: موشک سپاه پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موشک سپاه پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی

تورج صادقی گفت : صدها قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی بومی و مهاجر در تالاب بین‌المللی انزلی آشیانه سازی و تخم گذاری کردند.

وی اضافه کرد: برخی از پرندگان آبزی مانند پرستوهای دریایی تیره و کشیم بزرگ در غرب تالاب انزلی که از امنیت بیشتری برخوردار است، آشیانه سازی و تخم گذاری کردند و طی روزهای آتی به همراه جوجه‌های خود از لانه خارج می‌شوند.

صادقی افزود : وضعیت مطلوب زیستگاهی، امنیت حاکم و تغذیه مناسب در تالاب‌ بین المللی انزلی سبب جوجه‌آوری بسیاری از پرندگان آبزی و کنارآبزی دراین تالاب بین المللی شده است. وی از مردم و گردشگران خواست در این فصل که پرندگان مشغول لانه‌سازی و تخم‌گذاری هستند از ترددهای غیرضروری در نزدیکی کلونی های این پرندگان خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد متخلف مراتب را به ماموران یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.
کشیم بزرگ (نام علمی:  Podiceps major)  نام یک گونه از تیره کشیم است. این پرنده بودن در آب را به هر جای دیگر ترجیح می‌دهد و لانه خود را روی آب می‌سازد و هنگام فرار، به جای پرواز کردن، به زیر آب شیرجه می‌رود! کشیم بزرگ گیس‌پرهایی دارد که به سبب آن، گاه مرغابی شانه‌به‌سر نامیده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!(فیلم)
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • (ویدئو) استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!
  • فیلم استفاده متفاوت از پهپاد نظامی در استان فارس برای اولین بار
  • استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!
  • ببینید | استفاده از پهپاد رزمی مهاجر در استان فارس؛ علت چیست؟
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید