Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:34:23 GMT

کردستان قهرمان دوومیدانی نوجوانان کشور شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۰۹۸۰

کردستان قهرمان دوومیدانی نوجوانان کشور شدند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این دوره از مسابقات، تیم کردستان با کسب چهار نشان طلا و سه برنز بر سکوی نخست ایستاد و تیم گلستان با چهار نشان طلا و ۲ برنز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

مقام سوم تیمی این دوره از رقابت‌ها نیز به ورزشکاران استان یزد با سه نشان طلا و ۲ برنز رسید. همچنین تیم چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور توانست با ۲ طلا و سه نقره در جایگاه چهارم رده‌بندی تیمی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکوردشکنی ورزشکار میزبان در ماده ۲۰۰ متر با مانع، تنها جابه‌جایی رکوردی بود که در روز دوم این رقابت‌ها در شهرکرد به ثبت رسید، محمد عباس رضایی در این ماده توانست پس از ۶ سال با به جای گذاشتن رکورد ۶:۰۴.۰۰ دقیقه علاوه بر عنوان قهرمانی رکورد ملی این ماده را ۶:۷۰ ثانیه بهبود ببخشد.

همچنین در روز دوم این مسابقات، در ماده پرش طول، مصطفی جمشید زهی از یزد توانست با رکورد ۶ متر و ۵۰ سانتی‌متر به نشان طلا دست یابد. در این ماده دیگر ورزشکار یزدی به نام امیرحسین دامنی فر به مقام دوم رسید و نوا نصرت پور از کردستان سوم شد.

محمدحسین الست از همدان در ماده ۱۰ هزار متر پیاده‌روی با رکورد ۵۳:۰۵.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و بعد از وی سعید رجبی از چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم ایستاد.

رقابت‌های ماده پرتاب وزنه با قهرمانی ورزشکار زنجانی همراه شد، پویا عطایی در این ماده، وزنه را تا ۱۵ متر و هفت سانتی‌متر پرتاب کرد و اول شد. حمیدرضا شمسی زاده از بوشهر و امیر ابوالفضل موسی‌پور از البرز به نشان‌های نقره و برنز این ماده دست یافتند.

 در ماده ۴۰۰ با مانع، دانیال فرهادی از تهران رکورد ۵۸.۸۸ ثانیه را ثبت کرد تا قهرمان این ماده شود، مصطفی فیاض از خراسان رضوی به جایگاه دومی رسید و کیوان اژدری از بوشهر نشان برنز را به دست آورد.

نشان طلای ماده ۲۰۰ متر را جویا خداپرست از کردستان با رکورد ۲۲.۵۰ ثانیه از آن خود کرد و پس از وی، محمد پارسا فامیل بابایی از همدان و سینا نجفی از تهران نشان‌های نقره و برنز را به گردن آویختند.

امیر مرادی ورزشکار میزبان در رقابت‌های ماده ۱۵۰۰ متر توانست با ثبت رکورد ۴:۴۴.۷۱ قهرمان شود، محمد حسام میر سیاهی از زنجان و حسین قور تازی از آذربایجان غربی نیز در این ماده، دوم و سوم شدند.

در ماده پرش ارتفاع، حبیب‌الله حبیبی از گلستان رکورد یک متر و ۹۵ سانتی‌متر را ثبت کرد و به گردن‌آویز طلا رسید و  سید سامان سلامت از خراسان رضوی مقام دوم را کسب کرد و نوا نصرت‌پور از کردستان به جایگاه سوم دست‌ یافت.

وحید کلته از گلستان با رکورد ۵۳ متر و ۳۸ سانتی‌متر در ماده پرتاب نیزه بر حریفان پیروز شد و بر سکوی نخست ایستاد، سجاد دهقانی از یزد و فرید قرنجیک از گلستان نیز دوم و سوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر با مانع پس از رکوردشکنی محمد عباس رضایی، سمیر اقبالی از تهران و پوریا اسحاقی نژاد از همدان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رقابت‌های ۱۰ گانه با قهرمانی هادی پروین از یزد به پایان رسید، پروین در این ماده امتیاز پنج هزار و ۴۹۷ را ثبت کرد تا به عنوان نفر اول این ماده شناخته شود و علیرضا بزمایون از چهارمحال و بختیاری و محمدمهدی دادروان از آذربایجان شرقی نیز دوم و سوم شدند.

تیم کردستان نیز در در ماده رله امدادی با رکورد ۲:۰۳.۷۵ دقیقه مقام قهرمانی را از آن خود کرد و دوومیدانی‌کاران کرمانشاه دوم شدند و تیم تهران به مقام سوم این ماده رسید.

به گزارش ایرنا، برترین‌های رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور بنا به نظر مربیان تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی که آبان امسال در کویت برگزار می‌شود، فراخوانده می‌شوند.

همچنین این رقابت‌ها در بخش دختران روزهای ۱۸ و ۱۹ تیر به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها کردستان تیم ملی ایران چهارمحال وبختیاری کویت دوومیدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تیم ملی ایران چهارمحال وبختیاری کردستان تیم ملی ایران چهارمحال وبختیاری کویت دوومیدانی سانتی متر دوم و سوم نشان طلا رقابت ها سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران