Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب خبرگزاری رویترز، چندین تن از اعضای حزب حاکم بهاراتیا جاناتا با وعده تبدیل هند به یک قدرت اقتصادی و سیاسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور سوگند یاد کردند. از زمان انتخاب مجدد مودی در سال ۲۰۱۹ این اولین تغییر شکل در کابینه هند به حساب می‌آید.  

نخست وزیر هند قرار است هسته اصلی تیم وزیران خود در وزارتخانه‌های خارجه، دارایی، مسکن و دفاع را حفظ کند برغم اینکه اقتصاد این کشور در رکود شدید به سر می‌برد و نگرانی‌های گسترده‌ای در مورد افزایش مبتلابان به ویروس کرونا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار رسمی مرگ و میر بر اثر کرونا پس از افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در اوایل سال جاری، هفته گذشته از مرز ۴۰۰ هزار نفر گذشت. کارشناسان باور دارند که آمار واقعی ممکن است بسیار بیشتر باشد و زمزمه‌هایی در مورد شیوع موج سوم در حالیکه همچنان میلیون‌ها نفر واکسینه نشده‌اند، وجود دارد.

   

منبع: Reuters برچسب‌ها کرونا هند ویروس کرونا نارندرا مودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا هند ویروس کرونا کرونا هند ویروس کرونا نارندرا مودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان

نخست وزیر بورکینافاسو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ طی سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیگر خبرها

  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور