Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- ب ام و سری 2 با توجه به ارائه در کلاس کوپه و طراحی جمع و جور به نوعی یادآور 2002 افسانه ای باواریایی ها در دهه 60 و 70 میلادی است. اکنون تصاویر رسمی مدل 2022 سری 2 منتشر شده که می توان آنرا جز بهترین های کلاس کوپه در شرایط فعلی بازار جهانی دانست.

البته محصولات جدید سری 2 یعنی مدل های 230i و M240i اکس درایو فقط با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک در بازار آمریکا ارائه می شوند و دیگر خبری از جعبه دنده دستی نیست که این مساله برخی از هواداران را آزرده خاطر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب ام و برای اروپا مدل 220i را عرضه می کند که معادل 230i برای بازار آمریکا است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که وب‌سایت‌های کره‌ای در روزهای گذشته منتشر کرده‌اند؛ شنول، سرمربی تیم افسانه‌ای ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی کره است. به‌جز او نام جسی مارچ، سرمربی سابق لایپزیش و لیدز یونایتد نیز شنیده می‌شود تا در جایگاه سرمربی تیم ملی کره قرار بگیرند.

مهم‌ترین افتخار گونش، مقام سومی جام جهانی با ترکیه در سال ۲۰۰۲ است. او همچنین در لیگ برتر فوتبال ترکیه ۷ عنوان قهرمانی دارد و ورزشگان ترابزون‌ اسپور نیز به نام او انتخاب شده است.

نکته جالب اینکه کره‌ای‌ها به بهانه‌های عجیب و غریب و مختلف یورگن کلینزمن را از هدایت این تیم کنار گذاشته و غرامت او را پرداخت کرده و حالا شاید سراغ مربی‌ای بروند که از همین حالا پیداست انتقادهای تندی علیه او مطرح خواهد شد، چراکه او در ظاهر مسن و کمی دور از فرم پذیرش یک چالش جدی مثل هدایت تیم ملی کره جنوبی با سطح توقعات بالا و بازیکنان شناخته‌شده بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند