Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌هایشان فرمودند: وقت‌گذاری بیشتر از معمول به منظور خدمت به مردم، در قیامت سایه‌ای بر سر شما خواهد شد.

خبرگزاری میزان - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان در تاریخ ۸۹/۸/۵ فرموند:

شما یک دلسوزی‌ای میکنید، وقت‌گذاری میکنید، بیشتر از وقت معمول در محل کار میمانید و خدمت میکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است هیچ کس هم نفهمد، اما خدا میداند.

زیاد اتفاق می‌افتد افرادی که بدون اینکه کسی مطلع شود، بدون اینکه حتّی مافوق آن‌ها یا زیردست آن‌ها یا همکار آن‌ها بداند، به یک کاری دلسوزانه رسیده‌اند. وقت کار اداری هم تمام شده، گفته نیم ساعت یا یک ساعت دیگر میمانم و این کار را تمام میکنم. هیچ کس هم ملتفت نشده، کسی هم از او تشکر نکرده. بدانید این‌ها پیش خدا باقی است.

آن روزی که چشم‌ها و دل‌ها همه محتاج لطف و رحمت و مغفرت الهی‌اند، این‌ها برای شما مایه‌ی روشنی چشم و دل خواهد شد؛ این‌ها در آن روز سخت و هولناک قیامت، سایه‌ای خواهد شد بر سر شما؛ بنابراین اجر الهی خیلی بالاتر است؛ به این اجر توجه کنید.

بدانید هر خدمتی که به مردم میکنید، این در نزد خدای متعال مضبوط و محفوظ است. وقتی با این روحیه کار کنید، از کار خسته نمیشوید. کار، دیگر ما را فرسوده نمیکند.

بیشتر بخوانید: ملت ایران در مقابل تهدید هیچ قدرتی مرعوب نمی‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

رهبر معظم انقلاب همواره مخالف تولید و به‌کارگیری سلاح هسته‌ای به عنوان یک سلاح کشتار جمعی بوده‌اند و مروری بر بیانات ایشان در سال‌های مختلف بیانگر این مهم است که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا،  اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی