Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@04:58:35 GMT

افزایش کشته‌های حادثه ریزش برج چمپلین فلوریدا

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۱۶۳۹

افزایش کشته‌های حادثه ریزش برج چمپلین فلوریدا

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دانیلا لوین کاوا شهردار میامی گفت که ۳۲ تن از از قربانیان حادثه تاکنون شناسایی شدند و خوشبختانه با وجود هوای صاف امروز عملیات جستجو و نجات ادامه داشته است.

عملیات جستجو برای یافتن مفقودان این فاجعه در پی جابجایی ۳۰ سانتی متری یکی از ستون‌های اصلی بخش باقی مانده این برج، به مدت ۱۴ ساعت متوقف و در نهایت تصمیم به تخریب کامل و کنترل شده این برج گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آمار جدید جان باختگان این حادثه پس از تخریب کنترل شده مابقی این مجتمع مسکونی که در ۱۳ تیر ماه به عمل آمد، از سوی مقامات میامی و ایالت فلوریدا اعلام می‌شود.

سوم تیرماه ۱۴۰۰ بخش جنوبی برج چمپلین واقع در ناحیه «سرفساید» از حومه شهر میامی ایالت فلوریدا ساعت ۱:۳۰ نیمه شب به وقت محلی به یکباره فرو ریخت؛ برج ۱۲ طبقه‌ای با ۱۳۵ واحد مسکونی که زمان ساخت آن به سال ۱۹۸۱ میلادی باز می‌گردد و کار یک شرکت کانادایی به نام «ناثان ریبر» است.

رسانه‌های آمریکایی با بررسی سوابق کارشناسی از این برج فرو ریخته یکی از دلایل مهم آن را اشکال در سیستم دفع آب آن دانسته که حتی تا پیش از فرو ریختن بخشی از این برج ترک‌هایی در ستون‌ها واقع در طبقات زیرین و پارکینگ آن بوجود آمده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان قطعی برق 1400 ریزش ساختمان ریزش آوار فلوریدا میامی کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان قطعی برق 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)



منبع:فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) انحراف یک تریلی در جاده پس از پنچر شدن (فیلم) نجات یک زن از غرق شدگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند