Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – چند ماه قبل خبری منتشر شد مبنی بر این که احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین تیم فوتبال استقلال در زمان حضورش در این باشگاه مبلغ ۵۸۰ هزار درهم از یکی از نزدیکانش پول قرض گرفته و این پول به آن فرد برگردانده نشده است.

در توافق نامه میان سعادتمند و آن فرد آمده بود که به ازای هر روز دیرکرد در پرداخت پول، باشگاه باید هزار درهم به عنوان سود به فرد مذکور بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با گذشت مدت‌ها از این توافق نامه استقلال با یک بدهی کلان مواجه شده است.

این توافق نامه به امضای احمد سعادتمند و یکی از اعضای هیئت مدیره رسیده و هم اکنون فردی که پول را به باشگاه قرض داده، خواهان دریافت بیش از ۹ میلیارد تومان شده و حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را هم گرفته است.

اکنون شخصی که از باشگاه استقلال طلبکار است با حکم دادگاه زمینی که تحت مالکیت استقلال بوده و در زیبادشت قرار داشته به جای طلب خودش توقیف کرده است. ارزش این زمین ۵۴ میلیارد برآورد شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل

سید علی حجتی ا در نشست مشترک مسئولان کمیته امداد به منظور بررسی مفاد تفاهم نامه بین این ۲ نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقا سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در بین مدد جویان (دختران ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، اذعان کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)