Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوباره کرونا برگشته و درحالی که اول هفته اخبار خوشی از بازگشایی سینما و سالن های تئاتر به گوش می رسید دوباره کرونای دلتا آرامش و آسایش را از همه پس گرفت.

انفجار هفته؛ با فیلم دینامیت

درحالی که سالن های سینما به دلیل وضعیت کرونایی تعطیل بودند و همه خانواده سینما از وضعیت موجود نگران به نظر می رسیدند با بازگشت مجدد مردم به سالن های نمایش با فیلم «دینامیت» و فروش رکورد دار بلیط های این فیلم می رفت تا حال همه سینمایی ها دگرگون شود که دوباره کرونا با دلتا پیک جدید را کلید زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رک و پوست کنده هفته؛ اسدالله یکتا

کسی نیست که سینمای ایران را دنبال کرده باشد و اسدالله یکتا را در آثار مختلف سینما ندیده باشد.

این هنرمند دوست داشتنی که اخیرا از بستر بیماری برخواسته است مهمان برنامه اینترنتی فریدون جیرانی شد و از واقعیت های سینما پرده برداشت. شاید غم انگیز ترین بخش صبحت های او که در فضای مجازی هم بازخورد بسیار داشت این اظهار نظرش بود که درآمدم از سیگار فروشی بیشتر از بازیگری در سینما بود.

تغییر شغل هفته؛ شهاب مظفری

وقتی کنسرت برگزار نمی شود، حق کپی رایت لحاظ نمی شود، وضعیت اقتصادی هم خیلی مساعد نیست. طبیعی است که هنرمندان مجبور به تغییر شغل هستند.

در حقیقت باید گفت اگر شهاب مظفری هم به عنوان یک مولتی هنرمند در کنار خوانندگی علاقه دارد بازیگری را تجربه کند باید گفت این روز ها هنر های مختلف دست در دست هم گذاشتند تا گلیم هنرمندان را از آب بیرون بکشند.

شهاب مظفری هم بازیگر شد تا با سریال «خانه شیشه ای» همه چیز برای دوباره اوج گرفتن این خواننده پر طرفدار مهیا باشد.

مهمان پر فالوور هفته؛ حسن ریوندی

آیا می دانید پر فالوور ترین هنرمند ایرانی حسن ریوندی است؟

حسن ریوندی پر فالوور ترین هنرمند طناز ایرانی آخرین مهمان همرفیق شد تا خاطرات جذابش با سوپر استار سینما هفته گذشته از پر بازدید ترین ویدیو های فضای مجازی باشد.

خانه نشین هفته؛ سیروس ابراهیم زاده

سیروس ابراهیم زاده از بازیگران خاص و متفاوت سینما و تلویزیون ایران است که در تمام ادوار فعالیتش در هر کاری بازی نکرد و کارنامه متوسط روبه بالایش نشان از این دارد که در طول این سال ها با وسواس بسیار جلوی دوربین رفته است.

اما او این روز ها روزگار متفاوتی را سپری می کند . در گفت و گویی از آن خواندیم که مدت ها بیکاری را تجربه کرده است و در انتظار فرصتی برای بازیگری است و از سویی ترجیح می دهد در روز های کرونایی در خانه بنشیند و مثل سال های پیش بنویسد!.

متولدین هفته؛ از کن رفته ها تا بازیگر گل زن به الیورکان

در هفته ای که گذشت با کلی غم و اندوه تولد بازیگری را جشن گرفتیم که در کارنامه اش گلزنی به الیورکان دروازه بان اسطوره ای تیم ملی آلمان دیده می شود

علی انصاریان را از دست دادیم تا در غیبتش تولد او را جشن بگیریم.

این هفته بهاره افشاری، مهدی پاکدل، مهرداد ضیایی و البته پیمان معادی بازیگر بین المللی سینمای ایران هم کیک تولد فوت کردند.

بیست میلیاردی هفت؛ محسن چاوشی

هفته گذشته رکورد کمک های محسن چاوشی به افراد مختلف در یک جمع بندی سر دستی به بیست میلیارد رسید تا او در این مسیر به تنهایی و تنها از طریق صفحه شخصی اش رکورد دار باشد.

از دست رفته هفته؛ محمد برسوزیان

هفته گذشته متاسفانه سینمای ایران یکی از بازیگران پیشکسوتش را که سال ها در مقطع مختلف درخشیده بود از دست داد. محمد برسوزیان که سابقه بازی در آثار مختلفی از جمله سریال متهم گریخت، کیمیا و... را در کارنامه دارد هفته گذشته دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری برنا به خانواده این هنرمند و خانواده سینما این اتفاق جانگداز را تسلیت می گوید .

خداحافظی هفته؛ سریال می خواهم زنده بمانم

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی بعد  از 20 قسمت با نمره قبولی از شبکه نمایش خانگی خداحافظی کرد تا بعد از مدت ها بازی خوب سحر دولتشاهی ،حامد بهداد، آزاده صمدی، علی شادمان و البته آناهیتا درگاهی مدت ها در خاطره ها بماند.

واکسن زده های هفته؛ شبنم فرشادجو و بهناز جعفری

شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود، پدرش و بهناز جعفری در کشور ارمنستان از تزریق واکسن کرونا خبر داد.

او اینگونه نوشت: «رفتیم ارمنستان واکسن زدیم. بی کفایتی_کرونا _ایران.»

کرونایی هفته؛ آرمان درویش

آرمان درویش؛ یکی از بازیگران نقش های اصلی «ملکه گدایان» که این روزها مشغول بازی در فصل دوم این سریال است، به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده و این روزها مشغول گذراندن دوران تفاهت خود در منزل است.

 امین محمودی؛ یکی از نویسندگان سریال «ملکه گدایان» گفت: از فردا، فیلمبرداری فصل دوم «ملکه گدایان» متوقف می‌شود و ادامه فیلمبرداری با بهبود شرایط آرمان دوریش و بازگشت وی سر صحنه فیلمبرداری از سر گرفته خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده پوست سینمای ایران فضای مجازی سیگار کپی رایت سینما و تلویزیون بازی دوربین بیکاری تولد تیم ملی ایران برنا بازیگر سینما و تلویزیون ارمنستان ویروس تئاتر تلویزیون موسیقی سینما بهناز جعفری شبنم فرشادجو علی انصاریان محسن چاوشی مجتبی احمدی شهاب مظفری آرمان درویش دینامیت حسن ریوندی کرونا اسدالله یکتا می خواهم زنده بمانم کرونای دلتا محمد برسوزیان سیروس ابراهیم زاده الیورکان هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین