Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودکشی دکتر تهرانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رقم خورد. لحظه ای که پرستاران متوجه خودکشی زن جوان شدند و جسد کبود او را دیدند، ماموران پلیس را در جریان این خودکشی قرار دادند. پلیس پس از تحقیقات از خودکشی زن جوان در بیمارستان پرده برداشت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، چند روز قبل مأموران پلیس تهران در جریان کشف جسد زن جوانی در استراحتگاه بیمارستان رسول اکرم (ص) قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع تحقیقات مشخص شد جسد متعلق به یکی از پزشکان بیمارستان رسول اکرم (ص) است.

خودکشی زن تهرانی در بیمارستان

پس از برسی های مقدماتی و تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی مشخص شد زن جوان با تزریق زیاد دارو روی تخت بیمارستان خودکشی کرده و به کام مرگ فرو رفته است.

 در ادامه بررسی‌ها پرستاران به مأموران گفتند مدتی پیش همسر خانم دکتر که به یکدیگر عاطفه زیادی داشتند درگذشته بود. حال روحی خانم دکتر مناسب نبود او گوشه گیر و افسرده شده بود حتی با پرستاران زیاد حرف نمی‌زد. روز شیفت بود که با جسد خانم دکتر مواجه شدیم و سریع موضوع را به پلیس اطلاع دادیم.

بنابر این گزارش، جسد دختر جوان با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی اخبار حوادث خودکشی خودکشی دکتر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت قیمت دلار سحر قریشی بورس بازیگر عکس بهاره رهنما قطعی برق الهام چرخنده و همسرش الهام چرخنده بیمارستان رسول اکرم خانم دکتر زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟