Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اصانلو جانشین فرمانده انتظامی ابهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران با اقدامات پلیسی و کنترل مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی ۲ سارق شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به مخفیگاه آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارقان سابقه دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ اصانلو  ادامه داد: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی ابهر گفت: شهروندان با به کارگیری حداقل ابزار‌های بازدارنده و مجهز کردن وسایل نقلیه خود، می‌توانند کمک قابل توجه‌ای در پیشگیری از سرقت انجام دهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند