Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، ایشان ضمن قدردانی از پرسنل و مدیران پالایشگاه روغن سازی تهران بیان نمودند: این اورهال کامل ترین اورهال واحد موم گیری در 25 سال گذشته است که در آن تمامی تجهیزات و مبدل ها، تانک ها، کمپرسور ها و تجهیزات ابراز دقیق پست های برق مربوطه، مورد بارزسی و تعمیرات قرار گرفته اند.

دکتر زارع پور اشکذری تصریح کرد: تعمیرات اساسی سنوات گذشته در این واحد، آخرین بار 7 سال پیش انجام شده است که در آن حدود 60 الی 70 درصد از کلیه تجهیزات  مورد بازرسی و تعمیرات قرار گرفته بود لذا  از این حیث اورهال اخیر شرایط منحصر به فردی در درصد پوشش تعمیرات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، عملیات اورهال با همکاری تمامی پرسنل واحدهای نگهداری و تعمیرات، عملیات، مهندسی فرآیند، بازرسی فنی، مهندسی عمومی، بازرگانی  و HSE  و مجموعا 300  نفر  نیروی کار و با پیش بینی  40،000 نفر ساعت کار انجام خواهد شد و با قرار گرفتن این واحد پالایشگاه در سرویس، انشاالله در سال تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع‌زدایی‌ها شاهد افزایش تولید و کیفیت محصولات شرکت ایرانول خواهیم بود.

پربیننده ترین ادغام کارت های بانکی و شناسایی بازنشستگان به همت بانک صادرات ایران سودآوری یکسال بانک تجارت بیش از ۴برابر مجموع تمام سودآوری ۴۰سال قبل اعلام جزییات تکمیلی درباره واریز سود سهام بانک ملت را‌ه‌اندازی خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس در قزوین / رونمایی از میز ساخت داخل ماشین لباسشویی جی پلاس سرعت در انتقال کارخانه پشم شیشه به منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اعتبار ۴۷۰میلیارد تومانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران

اهالی رسانه صبح امروز ضمن حضور در آیین تکمیل پروژه تحکیم بزرگراه آزادگان و تعریض بزرگراه لشگری در نشست خبری مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران شرکت کردند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075881 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران