Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:05:02 GMT

عناوین روزنامه‌های هفدهم تیرماه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۲۶۱۹

عناوین روزنامه‌های هفدهم تیرماه خراسان رضوی

روزنامه خراسان
این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: "تمهیدات جدید علیه بی برقی"، این روزنامه در عکس نخست خود، تصویری از وزیر بهداشت با عنوان "آقای وزیر، حرف کمتر"، منتشر کرده است.

۵۰ هزار میلیارد ابهامات قانونی در فرار مالیاتی، پشت پرده اختلال اینترنت با قطع برق و سفر در زمان با کشوری با ۸۰ قبیله از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه‌نامه خراسان:
این ویژه‌نامه عنوان "۱۸۵ میلیارد اوراق خزانه در انتظار همت مدیران" را تیتر کرده و عکس نخست خود را نیز به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه به‌سازی جاده دوغارون-اسلام قلعه اختصاص داده است.

روزنامه قدس:
این روزنامه در تیتر نخست خود عنوان "برای صلح در همسایه شرقی" را منتشر کرد.

عکس نخست این روزنامه نیز با عنوان "قصه های خوب برای بچه های خوب" و گفتگو با دو نویسنده ادبیات کودک و نوجوان اختصاص داده است.

لامپ اضافی خاموش، خشکسالی بحران چراغ خاموش، رونمایی از راهبرد تهاجمی سپاه دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه دیده می‌شود.

ویژه‌نامه قدس:
این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود عنوان "کاهش اطاله دادرسی با اجرای طرح ارجاع" را منتشر کرد.

عکس نخست این ویژه‌نامه نیز با عنوان "تجربه هوای جنوب در شمال شرق"، به شدت دمای گرم هوا اشاره می‌کند.


روزنامه شهرآرا:
"زیان هنگفت قطع برق، روی دوش صنایع"، عنوان نخست این روزنامه است که به پیامدهای توقف سه هفته‌ای فعالیت شرکت های فولاد و سیمان در خراسان اختصاص یافته است.

پارکینگ ۱۰ طبقه پرستار ۲۵ تیر آماده بهره برداری است. ویروس بی تفاوتی دلره آورتر از همه گونه های کرونا و واکسیناسیون معلمان همچنان در بلاتکلیفی، برخی دیگر از عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه به چشم می‌خورد.

عکس نخست این روزنامه نیز با عنوان "تابستانهای داغ مشهد در سایه سازگاری"، به حال و روز مردم قدیم در فصلی که گرما به اوج می‌رسیده،  پرداخته است.

برچسب‌ها مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه روزنامه خراسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه مشهد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه روزنامه خراسان نخست این روزنامه ویژه نامه نخست خود عکس نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند