Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:46:23 GMT

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد استان سمنان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۲۶۹۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد استان سمنان شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: اهداف اصلی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان، افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان استان، رونمایی از وبگاهی مرتبط با چشم‌انداز سمنان برای پایتختی کتاب ایران، افتتاح یک باب کتابخانه و شرکت در همایش پیش‌کنگره نکوداشت آیت الله العظمی فقید سیدمحمود حسینی شاهرودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشید فلاح بیان کرد: برنامه‌های سفر صالحی با ورود به شهر سمنان در کوشک شهدای گمنام آغاز می شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ادای احترام به مقام شهدا، حدود ساعت ٩ و ١۵ دقیقه با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار می‌کند. 

وی افزود: ساعت ١٠ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وبگاه نامک در دبیرخانه پایتخت کتاب (جنب مهدیه سمنان) رونمایی می‌کند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: صالحی حدود ساعت ١٠ و ٣٠ دقیقه ۲ نمایشگاه هنری را افتتاح می‌کند، نمایشگاه آثار بانوان هنرمند سفال سمنان یکی از این نمایشگاه‌ها است و بیش از ۳۰ اثر سفال و سرامیک بانوان هنرمند شهرستان سمنان به مناسبت انتخاب و معرفی سمنان به عنوان  «شهر خلاق سفال و سرامیک» در معرض دید قرار می گیرد.

فلاح، برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان استان سمنان را دومین نمایشگاه بیان کرد که در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان گشایش می یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه آثار نقاشی با عنوان نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی استان سمنان برپا می شود گفت: در این نمایشگاه نیز ۳۰ تابلوی عکاسی در معرض دید قرار خواهد گرفت و این ۲ نمایشگاه در گالری فرهنگ و هنر کومش سمنان برپا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ساعت ١١ و ٣٠ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه شهید فخری‌زاده را در شهرک انقلاب مهدیشهر افتتاح می‌کند. 

فلاح به برنامه‌های عصر پنجشنبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان اشاره و اضافه کرد: صالحی ساعت ١۶ و ٣٠ در شاهرود نمایشگاه نقاشی آثار مرتبط با زندگی آیت‌الله العظمی فقید حسینی شاهرودی را در نگارخانه زرآب افتتاح می‌کند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ١٧ و ٣٠ در پیش‌کنگره همایش ملی آیت‌الله حسینی شاهرودی در شاهرود حضور می‌یابد و حضور در نماز جماعت یکی از مساجد شاهرود آخرین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان پیش‌بینی شده است. 

برچسب‌ها عکاسی سید عباس صالحی نمایشگاه عکس سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه سفال هنرهای تجسمی نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی سید عباس صالحی نمایشگاه عکس عکاسی سید عباس صالحی نمایشگاه عکس سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه سفال هنرهای تجسمی نقاشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه آثار آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه مستند سازی، تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام است، ابراز داشت: طی پیگیری‌ها با همکاری رسانه‌ها این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام می‌شود، افزود: فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط قبل از برگزاری کنگره خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه برای بازدید ارزشمند رهبر معظم رهبری آماده می‌شود.

هاشمی برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان را از اولویت‌های کاری در استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: به همین منظور از سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این کنگره در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی اثرپذیری خوبی داشته باشد.

کد خبر 6090254

دیگر خبرها

  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری