Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یگانه فرد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه، اتاق همواره در خط مقدم مبارزه با ویروس  کرونا حضور داشته  است افزود: تجهیز مرکز واکسیناسیون نیز در ادامه عمل به رسالت های اجتماعی اتاق انجام گرفته است و  امیدواریم  با آغاز به کار این مرکز و واکسینه شدن هرچه سریعتر مردم، گام‌های عملی موثری در مبارزه با این ویروس برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اتاق بازرگانی زنجان، اظهار داشت: بخش خصوصی استان نیز، در ریشه کن کردن این بیماری نقش خود را در کنار مسئولان، ایفا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان، همواره در رسالت و وظایف اجتماعی خود، برنامه های جدی داشته است، گفت: اتاق  سعی کرده  است تا به بهترین شکل ممکن، بازوی عملیاتی در مبارزه با این ویروس در استان باشد.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران و استان زنجان، این اتاق دست به کار شده و با اقدامات مختلف از توزیع ضدعفونی کننده تا تجهیز مرکز واکسیناسیون، در مبارزه با این ویروس، گام برداشته و همواره  تلاش کرده  تا به هر شکل ممکن، از بار مشکلات شیوع این ویروس در جامعه کاسته شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، توزیع ضدعفونی کننده به صورت رایگان، ایجاد ایستگاه های سلامت، توزیع برشورهای آموزشی، توزیع ماسک در چند مرحله، کمک‌های مومنانه، مشارکت در طرح غربالگری و پیشگیری از شیوع ویروس را از جمله اقدامات انجام گرفته از اسفندماه ۹۸ تاکنون عنوان کرد و افزود: در حمایت از فعالان بخش خصوصی و واحدهای تولیدی اتاق بازرگانی زنجان، پیشنهادهای مختلفی از جمله، تنفس و دادن زمان برای بازپرداخت تسهیلات بانکی، با توجه به شیوع ویروس و آسیب های وارده به فعالان اقتصادی را پیشنهاد کرد که با استقبال مسئولان مواجه و عملیاتی هم شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اتاق ایران واکسن واکسیناسیون زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتاق ایران واکسن ویروس کرونا اتاق ایران واکسن واکسیناسیون زنجان اتاق بازرگانی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: استان آذربایجان شرقی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در سومین روز از ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، ایران اکسپو ۲۰۲۴، رویدادهای مهم و متنوعی را پشت سر گذاشتند.

 با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز و مقامات اقتصادی از کشور سوریه، تفاهم‌نامه‌های همکاری فی‌مابین استانداری آذربایجان شرقی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و فدراسیون اتاق‌های بازرگانی سوریه و ستاد اقتصادی ایران در کشور سوریه برگزار شد. در پی امضای این تفاهم‌نامه اتاق بازرگانی تبریز ‌همکاری‌های خود با این کشور را گسترش می‌دهد و توانایی مشارکت در ظرفیت‌های تازه‌ و استفاده نشده کشور سوریه را به دست خواهد آورد.

همچنین در رویدادی دیگر با حضور استاندار آذربایجان شرقی آیین افتتاح واحد تولید انواع کفش و کفی ورزشی با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت تکین فراوران راه ابریشم و برند نینوس ژاپن در منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

همچنین با حضور مقام عالی استان تفاهم‌نامه همکاری برای تولید اکسل خودرو بین کارخانه محورسازان نورمک از استان آذربایجان شرقی با یک شرکت از کشور ترکیه در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

از سوی دیگر تفاهم‌نامه ایجاد شهرک صنعتی ویژه شیشه استان آذربایجان‌شرقی هم در روز دوشنبه در ایران اکسپو ۲۰۲۴ امضا شد.

لازم به ذکر است ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، ایران اکسپو ۲۰۲۴، از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد