Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۴/۱۷؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

فدراسیون جهانی ترکیب تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرد

به گزارش طرفداری، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال ترکیب تیم ملی والیبال ایران را برای حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ را در سایت رسمی خود به نمایش گذاشت که ترکیب ایران به شرح زیر است: پاسورها: سعید معروف، جواد کریمی دریافت‌کننده: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی سرعتی‌زن‌ها: محمد موسوی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد پشت‌خط‌زن‌ها: امیر غفور، صابر کاظمی لیبرو: آرمان صالحی، مهدی مرندی

نامه فولاد به سازمان لیگ برای حضور غیرمجاز کنعانی‌ زادگان / عکس

باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به حضور غیر مجاز محمد‌حسین کنعانی‌ زادگان در دیدار پرسپولیس و فولاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک ده هزار متری باشگاه استقلال توقیف شد / تصویر حکم دادگاه علیه استقلال

با حکم اجرای احکام، ملک باشگاه استقلال به مساحت هزار متر و به ارزش ۶۴ میلیارد ریال به نفع یکی از طلبکاران باشگاه توقیف شد. البته ارزش اصلی این ملک که از دست استقلال پرید، باتوجه به قیمت زمین در تهران، بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است

علیرضا بیرانوند به صورت قرضی راهی بواویشتای پرتغال شد

به گزارش طرفداری و به نقل از HLNSport، علیرضا بیرانوند از آنتورپ جدا شد و فصل آینده را در لیگ پرتغال بازی خواهد کرد. قرارداد بیرانوند با باشگاه پرتغالی قرضی است اما بند خرید در آن گنجانده شده است. بواویشتا فصل گذشته را در رده دوازدهم لیگ پرتغال به پایان رساند.

انگلیس ۲-۱ دانمارک؛ طلسم لعنتی بالاخره شکست

انگلیس با شکست دادن دانمارک در وقت های اضافی، برای اولین بار به فینال جام ملت های اروپا راه یافت و حریف ایتالیا شد. ۲۵ سال بعد از دست دادن یک پنالتی حساس که به قیمت حذف شدن سه شیرها از یورو ۹۶ تمام شد، گرت ساوتگیت این بار در نقش سرمربی تیم توانست به انتظار ۵۵ ساله هموطنانش برای دیدن تیم ملی انگلیس در یک فینال مهم پایان بدهد. 

در این مسابقه که دانمارک آن را بهتر از انتظار شروع کرد و با استفاده از اشتباهات جوردن پیکفورد و خط دفاعی حریف بارها روی دروازه انگلیس خطرساز شد، گل اول روی یک ضربه آزاد به زیبایی هر چه تمام تر توسط دامسگارد به ثمر رسید. اما انگلیسی ها قبل از پایان نیمه اول با گل به خودی کاپیتان دانمارک به بازی برگشتند تا اجازه ندهند کار بیش از پیش برای شان سخت شود. 

در ادامه تلاش های دو تیم و مخصوصا انگلیس که بازی را در دست داشت ثمربخش نبود تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود؛ جایی که رحیم استرلینگ با گرفتن یک خطای پنالتی، بار دیگر مفید واقع شد. هری کین پشت پنالتی اعلام شده ایستاد و با وجود مهار ضربه اولیه خودش توسط اشمایکل، در برگشت دروازه را باز کرد تا موفق به ثبت یکی از مهم ترین گل های دوران حرفه ای خود شده باشد و بدین ترتیب انگلیس را به فینال برساند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!