Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:36:04 GMT

دستگیری شرور مسلح تفتان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۳۰۲۹

دستگیری شرور مسلح تفتان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار در شهرستان تفتان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آن شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: با توجه به فراری بودن این شرور و نامشخص بودن محل اختفاء او، تلاش گسترده‌ای برای دستگیری این فرد آغاز که با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی ماموارن انتظامی، مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های شهرستان تفتان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در یک عملیات مقتدرانه متهم داخل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل علاوه برکشف مقادیری اموال مسروقه یک دستگاه بی سیم دستی، ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۸ تیغه خشاب با ۷۸ فشنگ جنگی و مقادیری مهمات جنگی دیگر کشف شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: مشارکت در قتل، حمل و نگهداری سلاح گرم، قاچاق مواد مخدر، سرپیچی و تمرد از قانون، سرقت‌های مسلحانه و ..، از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری شرور اشرار سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه