Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهدگفت: پارکینگ ۱۰ طبقه پرستار ۲۵ تیرماه آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: یکی از معضلات ترافیکی شهر مشهد، محدوده احمد آباد، محتشمی و خیابان پرستار است که با توجه به تمرکز مطب پزشکان مشکلاتی را برای زائران و مجاوران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این مشکل و کمبود پارکینگ در این محدوده احداث پارکینگ طبقاتی پرستار در خیابان احمد آباد طی چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن طی سه سال گذشته آغاز شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه پارکینگ پرستار واقع در نبش پرستار یک دارای ظرفیت پارک ۲۴۵ خودرو است، اظهار کرد: این پارکینگ در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در ۱۰ طبقه احداث شده است که دو طبقه آن در زیرزمین قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه ۵۶ میلیارد تومانی ساخت پارکینگ پرستار، گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی و تجهیز این پارکینگ مراحل پایانی خود را می‌گذراند و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، تا ۲۵ تیرماه آماده بهره برداری خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: با توجه به حضور مطب پزشکان در محدوده خیابان پرستار و محتشمی تعداد زیادی از مردم برای درمان به این منطقه مراجعه می‌کنند که به دلیل کمبود پارکینگ با مشکلاتی روبرو می‌شوند، لذا از همشهریان تقاضا می‌شود تا حد امکان از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند، تا ظرفیت پارکینگ‌ها هر چه بیشتر در اختیار افراد دارای بیماری و ناتوان که حتماً باید از خودرو برای مراجعه به پزشک و بیمارستان‌های اطراف مراجعه کنند قرار گیرد.

کد خبر 505708

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد معاون شهردار مشهد افتتاح پروژه های عمرانی شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج