Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌اله توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در روزهای گذشته در برخی نقاط شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، خاموشی‌ها طبق زمانبندی شرکت توزیع برق نبود اظهار کرد: این روند باعث گله‌مندی اقشار مختلف شده است که امیدوارم تدبیر درستی برای آن اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در هوای گرم تابستان قابل پیش بینی بود و باید برای آن برنامه‌ریزی می‌شد افزود: قطع شدن برق همزمان با گرمای بی‌سابقه هوا، برای مردم کلافه‌کننده و برای اهالی کسب و کار، آزاردهنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اینکه کسبه، تولیدکنندگان و سایر اقشار مردم طبق جدول این زمانبندی برنامه‌ریزی‌های کاری خود را انجام می دهند، اما عدم رعایت زمانبندی از سوی شرکت برق موجب آشفتگی بازار و ناراحتی مردم بخصوص کسبه، بازاریان و کشاورزان شده است که نیازمند توجه مسئولان است.

وی افزود: همه ما در این شرایط ملزم به همکاری و رعایت مصرف برق هستیم اما باید بررسی شود اگر در جایی این همکاری صورت نگرفته نباید تاوان مازاد مصرف برق را، مناطقی که مصرف آنها تا سقف تعیین شده است، بدهند.

توسلی گفت: باید به دقت بررسی شود اگر در این شرایط آب و هوایی، منطقه ای الگوی مصرف برق رعایت شده است مورد تشویق قرار گیرد و خاموشی در آن مناطق اعمال نشود.

وی با اشاره به وجود نیروگاه هزارمگاواتی شهید مفتح در کبودراهنگ افزود: این نیروگاه طی سالیان گذشته بیشترین آسیب را به محیط زیست منطقه و سفره‌های زیرزمینی آب وارد کرده است بنابراین حق مردم منطقه است که بخشی از ضررها حداقل با تامین برق ارزان و رایگان و یا قطعی حداقلی برق جبران شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که نه تنها چنین اتفاقی رخ نداده، بلکه روستاهای منطقه بیشترین میزان قطعی برق را دارند و همچنان هزینه بی‌مدیریتی و فقدان نگاه کلان مدیریتی مسئولان در حوزه انرژی را می‌پردازند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: برق همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاموشی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم