Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ،به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت میرساند بنابر اطلاعیه شرکت برق منطقه ای تهران، بروز برخی مشکلات فنی در شبکه انتقال و گرمای بیش از حد هوا، شبکه برق پایتخت را با محدودیت هایی به ویژه در مناطق شرق و شمال شرق تهران مواجه کرده است.

گروه های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه ایه تهران با تمام توان و بی وقفه در حال رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان تمامی متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در تلاشند تا پایداری شبکه برق تهران بزرگ را حفظ کنند. این شرایط منجر به ضرورت تغییر در برنامه زمان بندی خاموشی های احتمالی کلانشهر تهران شده است. 

مشترکان میتوانید جدیدترین زمان بندی تعیین شده را دریافت کنید. ضمن عذرخواهی بابت تمامی مشکلات پیش آمده خواهش مندیم همچون همیشه با حداکثر صرفه جویی ممکن در مصرف برق با خادمان خود در صنعت برق کشور در گذر از شرایط فعلی، همراه و همگام باشید.

برچسب‌ها شهر تهران مصرف بهینه برق قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مصرف بهینه برق قطع برق شهر تهران مصرف بهینه برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس