Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در حال حاضر در استان اصفهان وضعیت کلانشهر اصفهان و شهر‌های اردستان و کاشان قرمز است و تعدادی از شهر‌های با وضعیت نارنجی هم به سمت قرمز شدن پیش می‌روند.

او افزود: مقرر شد از امروز ۱۷ مردادماه به مدت دو هفته اعمال محدودیت‌های پنج گانه تحت عنوان طرح جامع هوشمند در سطح استان به صورت ویژه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص این محدودیت‌های پنج گانه گفت: اولین محدودیت، محدودیت کارکنان ادارات است که برای شهر‌های قرمز مانند اصفهان، اردستان و کاشان باید تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور یابند و دو سوم به صورت دورکار خواهند بود و این میزان برای شهر‌های نارنجی فعالیت با ۵۰ درصد حضور فیزیکی کارمندان خواهد بود.

او در خصوص اجرای محدودیت دوم تصریح کرد: فعالیت مشاغل در حال حاضر از امروز در کلانشهر شغلی دو، سه و چهار اجازه فعالیت ندارند و در شهر‌های نارنجی تنها مشاغل گروه سه و چهار فعال خواهند بود.

غلامی خاطرنشان کرد: در کلانشهر اصفهان پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها، باشگاه‌ها، تالارها، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها (تنها به صورت بیرون بر)، چایخانه‌ها، موزه‌ها و نمایشگاه‌ها از جمله مشاغلی هستند که اجازه فعالیت ندارند.

او تصریح کرد: در حال حاضر مدارس تعطیل است، اما آموزشگاه‌های خصوصی و علمی باید تعطیل باشند و در بحث مراسم آئینی و مذهبی برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها ممنوع است همچنین نمازجمعه در شهر‌های قرمز اصفهان، اردستان و کاشان برگزار نمی‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص محدودیت‌های تردد گفت: در ۹ محور اصلی ورود به استان اصفهان کنترل‌های شدید از امروز شروع شده و ورود همه خودرو‌های غیربومی به استان اصفهان ممنوع است و در سطح شهر‌های استان هم اگر خودرو‌های غیربومی توسط پلیس راه دیده شود جرایم یک میلیون تومانی برای آن‌ها اعمال می‌شود.

او تصریح کرد: فرمانداری‌ها، راهداری، هلال احمر در کنار نیروی انتظامی در مبادی ۹ گانه کلانشهر و استان اصفهان فعال هستند.

غلامی در خصوص ممنوعیت تردد به شهر‌های گردشگری استان گفت: ورود به شهر‌هایی مانند قمصر، نیاسر، چادگان، برزک، نطنز و سمیرم و باغبهادران که جاذبه گردشگری دارند ممنوع است و توسط فرمانداری‌ها و ستاد‌های شهرستانی اعمال محدودیت می‌شوند و شهروندان به این شهر‌ها سفر نکنند.


منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های طرح جامع هوشمند ویروس کرونا ممنوعیت تردد استان اصفهان شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در شبانه روز گذشته در کلانشهر مشهد توقیف شد.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

وی اضافه کرد: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آن‌ها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

اسدنژاد ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • وجه تسمیه شهر «نائین» چیست؟
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی