Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسناد دادگاه نشان می‌دهد که رودی جولیانی، وکیل سابق رئیس جمهوری پیشین آمریکا از فعالیت حقوقی در واشنگتن دی.سی معلق شده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادگاه استیناف واشنگتن دی.سی اعلام کرد، فعالیت حقوقی رودی جولیانی که سابقا وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا بود، در واشنگتن دی.سی تا زمان صدور نهایی حکم تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد دادگاه نشان میدهد که تعلیق فعالیت جولیانی در واشنگتن در انتظار منتفی شدن نتیجه تعلیق مجوز او در ایالت نیویورک است که به دلیل نقش او در تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ و دروغ‌پراکنی در مورد تقلب در آرا بود.

جولیانی ۷۷ ساله به پیشبرد چالشهای حقوقی ترامپ در انتخاباتی که جو بایدن پیروز آن شد، کمک کرد و استدلال داشت که این انتخابات به تقلب آلوده شد و دستگاه های اخذ رای دستکاری شدند. بخش تجدیدنظر دادگاه عالی نیویورک، با استماع دادخواست عدم جواز صدور گواهینامه در مورد موضوع، موافقت کرد که او بی‌پایه و اساس عمل کرده است.

رودی جولیانی در سال ۹۶۹ به کانون وکلای ایالت نیویورک پیوست و در ۱۹۸۳ به عنوان دادستان منهتن فعالیت داشت و در دولت ریگان هم در وزارت دادگستری آمریکا کار کرد. او همچنین به مدت هشت سال شهردار نیویورک بود و در جریان حملات تروریستی یازده سپتامبر در این شهر در کانون توجه ملی قرار گرفت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واشنگتن دی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم