Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، فرهاد مجیدی با استقلال به روزهای خوب برگشته و حالا نه‌ تنها جایگاه سومی‌اش در جدول رده‌بندی را تثبیت کرده بلکه این شانس را روی کاغذ همچنان برای استقلال نگه داشته تا در صورت لغزش پرسپولیس و سپاهان به رده‌های بالاتری در جدول رده‌بندی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعات تنها بخشی از کار مهمی است که فرهاد مجیدی این روزها انجام داده است؛ بخش مهم‌تر کار او، اما مربوط به تقابلش با استقلالی‌های سابق است؛ مربیانی که نام هرکدام از آنها بارها به‌ عنوان جانشین فرهاد مجیدی در فصل آینده مطرح شده است. واقعیت این است که اختلاف فرهاد مجیدی با کادر مدیریت باشگاه این شایعه را به وجود آورده که آنها منتظر ناکامی مجیدی در کسب جام هستند تا عذرش را برای فصل بعد بخواهند.

استقلال کار سختی برای قهرمانی در لیگ دارد ولی فرهاد مجیدی امیدوار است در جام حذفی قهرمانی بیاورد و در استقلال ماندنی شود. این اتفاقات درحالی رخ داده که تعداد مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر زیاد شده و هربار نام یکی از آنها به عنوان سرمربی بعدی استقلال مطرح می‌شود.

باوجوداین کارنامه فرهاد مجیدی برابر تک‌تک آلترناتیوهایش خوب بوده؛ او چهار مربی استقلالی را شکست داده و فقط یکی را با بدشانسی مساوی کرده است. مجیدی ابتدا فولاد با جواد نکونام را برد، بعد مهدی رحمتی با پدیده را شکست داد و سرانجام هم از سد امیر قلعه‌نویی عبور کرد.

از نکونام و قلعه‌نویی به‌عنوان گزینه‌های جدی سرمربیگری در استقلال نام برده می‌شد. مجیدی البته بدشانس بود که گل تیمش برابر آلومینیوم اراک و علیرضا منصوریان رد شد وگرنه می‌توانست منصوریان را هم به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های نیمکت استقلال از پیش‌رو بردارد. سرانجام، مجیدی موفق شد تراکتور با فیروز کریمی که روزگار کمی را به‌عنوان سرمربی در این باشگاه بود، شکست دهد تا کارنامه درخشانی برابر استقلالی‌های سابق داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مدیران باشگاه تراکتور تبریز همچنان در تلاش هستند تا بتوانند موانع حضور یحیی گل‌محمدی را در تیم‌شان برطرف کنند و از حضور سرمربی سابق پرسپولیس در قامت سکان‌دار جدید تیم‌شان بهره ببرند، اما با این وجود، فعلاً خبری از آغاز رسمی همکاری گل‌محمدی و تراکتور نیست. همین مسئله باعث شده تا دوران فعالیت حمید مطهری در نقش سرمربی موقت تداوم پیدا کند و او بعد از هدایت تراکتور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان، حالا باید سرخ‌پوشان تبریزی را در جدال حساس با استقلال هدایت کند.

مطهری که در جام حذفی تیمش عملکرد خوبی داشت و توانست در ضربات پنالتی به جمع ۸ تیم برتر برسد، به دنبال آن است تا بتواند شرایط تراکتور در جدول رده‌بندی را بهبود بخشد و بعد از ۴ بازی پیاپی بدون برد در لیگ برتر، سرخ‌پوشان تبریزی را به ۳ امتیاز ارزشمند جدال با استقلال برساند تا امید‌های تراکتوری‌ها برای کسب مقام سوم در فصل جاری بیش از پیش افزایش پیدا کند. البته که حمید مطهری در کسوت سرمربی، خاطرات خوشی از رویارویی با استقلال ندارد و به دنبال جبران گذشته تلخ خود برابر آبی‌پوشان پایتخت است.

اولین شکست مقابل استقلالِ هجومی ساپینتو

حمید مطهری فصل گذشته و در کسوت سرمربی نساجی مازندران، برای نخستین‌بار در قامت یک سرمربی مقابل استقلال قرار گرفت و در ورزشگاه آزادی، قرمزپوشان قائمشهری را برابر استقلالِ ساپینتو به میدان فرستاد. در یک نبرد جذاب و پرموقعیت، آبی‌پوشان پایتخت با نتیجه ۳ بر یک برابر نساجی به پیروزی رسیدند تا اولین شکست مطهری در قامت سرمربی برابر استقلال به‌ثبت برسد و این سرمربی جوان نتوانست برابر آبی‌ها امتیاز کسب کند.

باختی به قیمت یک جام

سرمربی جوان و سابق نساجی، دومین تجربه حضورش مقابل استقلال را در فینال سوپرجام فوتبال ایران به‌دست آورد؛ جایی‌که آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسند و این باخت باعث شد تا مازنی‌ها در مسیر رسیدن به دومین جام قهرمانی‌شان در فوتبال ایران ناکام بمانند و حمید مطهری بازهم در زمینه متوقف‌کردن استقلال ناکام بود تا دومین شکست در دومین رویارویی با استقلال در کسوت سرمربی در کارنامه او به‌ثبت برسد.

مطهری راه قهرمانی یحیی را هموار کرد!

نساجی و استقلال در فصل گذشته، در هفته بیست‌ویکم مسابقه برگشت خود را برگزار کردند که این مسابقه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در حالی حمید مطهری موفق به کسب اولین امتیاز خود در دوران سرمربیگری‌اش برابر استقلال شد که این تساوی، آبی‌ها را هم از کورس قهرمانی دور کرد و مسیر قهرمانی برای پرسپولیسِ گل‌محمدی هموارتر شد. حالا بعد از ۲ شکست و یک تساوی، حمید مطهری باید فردا برای چهارمین‌بار در نقش سرمربی مقابل استقلال قرار گیرد و باید دید ۴ هفته ناکامی پیاپی تراکتور در لیگ برتر توأمان با ۳ بازی ناکامی او برابر استقلال باهم به پایان می‌رسند و تراکتوری‌ها با دست پر از نبرد با استقلال بیرون خواهند آمد یا خیر.

منبع: فوتبال۳۶۰

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است