Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابد حقدادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مراسم قرعه کشی اولین دوره مسابقات هندبال ۵ نفره قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی اراک برگزار شد. رقابت‌ها در ۲ گره چهار تیمی و ۲ گروه سه تیمی پیگیری می‌شود.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۴ تیم از استان‌های شمال کشور از عصر امروز در اراک آغاز می‌شود و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقدادی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در گروه‌های چهارگانه به شرح ذیل به رقابت می‌پردازند گروه یک شامل مهاجران ب، صنایع روشنایی گیتا افروز البرز، زنجان الف و شهید یاهوئیان خراسان شمالی؛ گروه ۲ شامل هیأت هندبال قروه درجزین، ثامن الحجج اراک و سیمان غرب آسیا تربت جام؛ گروه سه شامل مهاجران الف، اسپاد بابل و سنگ زرین اطلس گلستان الف؛ گروه چهار شامل گناباد، زنجان ب، گلستان ب و هیأت هندبال اراک.

حقدادی خاطر نشان کرد: ریاحی مسئول کمیته همگانی فدراسیون هندبال و ترابی ناظر کمیته داوران به نمایندگی از فدراسیون هندبال در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 5253315

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک فدراسیون هندبال مسابقات هندبال ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قطعی برق شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام مصرف برق خشکسالی یاسوج واکسن کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته