Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@23:41:53 GMT

خودکشی بعد از همسرکشی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۴۰۱۸

خودکشی بعد از همسرکشی

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ۳۰دقیقه بامداد سه‌شنبه پانزدهم تیرامسال، یکی از مأموران کلانتری۱۱۰شهدای تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد، زنی ۴۰ ساله درخانه‌ای در خیابان دهم فروردین به قتل رسیده و شوهر ۴۲ساله او نیز زخمی شده است.

با حضور تیم جنایی مشخص شد زن ۴۰ساله در اتاق براثر شلیک گلوله به سرش فوت‌شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوهر ۴۲ساله او در اتاق نشیمن با شلیک گلوله زخمی شده و سلاح شاه‌ کشی نیز در چند قدمی او افتاده بود.

مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. برادر مرد زخمی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: در خانه بودم که برادرم به من زنگ زد، آرام و قرار نداشت و حالش بد بود.می‌گفت همسرش را با سلاح کشته و می‌خواهد خودکشی کند. با او حرف زدم تا منصرفش کنم. خودم هم راهی خانه او شدم. در میانه راه بارها به تلفن او و خانه‌اش زنگ زدم اما جواب نداد. با رسیدن مقابل خانه‌اش در را باز نکرد. به پلیس و آتش‌نشانی خبردادم که پس از شکستن در با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم.

مأموران در بررسی این خانه، دست‌نوشته‌ای یافتند که مرد ۴۲ساله در آن نوشته بود با زن صیغه‌ای‌ام اختلاف مالی دارم، او را می‌کشم و به زندگی خودم نیز پایان می‌دهم.

بررسی‌ها نشان داد، مرد زخمی چندی قبل همسر اولش را طلاق داده و فرزندانش با مادرشان زندگی می‌کردند. او یک سال قبل با مقتول آشنا شده و او را به عقد موقت خود درآورده‌بود.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که از بیمارستان خبر رسید مرد زخمی هم فوت کرده است.

با توجه به کشف شواهدی در محل قتل، پلیس به این نتیجه رسید مرد جوان بعد از قتل همسر موقتش خودکشی کرده است. پرونده‌‌‌ای در این رابطه تشکیل‌شده و تحقیقات مأموران از خانواده این زوج ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اختلاف مالی طلاق عقد موقت قتل خودکشی مرد زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

جزئیات بیشتر از مراسمات وداع و تشییع این شهید والامقام متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6093499

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی