Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه‌ای شرایط و زمان اسکان تابستانی و مهلت تخلیه خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها برای ایام تابستان از ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود و دانشجویانی که زمان اسکان آن‌ها به پایان رسیده از ورود آن‌ها به خوابگاه ممانعت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است،   مجوز حضور دانشجویان ساکن در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ صرفا تا تاریخ ۲۶ تیرماه معتبر می‌با شد پس از آن ضروری ا ست دانشجویان متقاضس بر اساس شرایط پذیرش فرایند ثبت نام و درخواست خوابگاه را مجددا طی نموده ویا درصورت نداشتن شرایط اسکان نسبت به تخلیه اتاق و خروج از خوابگاه اقدام نمایند. در صورت عدم انجام فرایند پذیرش از طریق سامانه گل ستان و سامانه سماد ویا نداشتن شرایط سکونت کارت تردد دانشجویان در تاریخ ۲۶ تیرماه غیر فعال می‌شود.

شایان ذکر است تمامی شرایط تعریف شده و مراحل اسکان در خوابگاه ویژه شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا بوده است و امکان هرگونه تغییر در این شرایط وجود دارد و دانشگاه تابع کلیه قوانین و مقررات ستاد ملی کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

علی مجیدی کد خبر: 1102271 برچسب‌ها دانشگاه الزهرا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat ۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو