Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:41:25 GMT

بروجرد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۴۳۷۹

بروجرد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های خوب شهرداری بروجرد، این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

فاطمه مقصودی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دوساله شهرداری بروجرد که امروز ۱۷ تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری بروجرد از بدهی و گرفتاری، به یک شهرداری برند و موفق تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات و تلاش‌های شهردار بروجرد، تصریح کرد: وی به‌عنوان یک شهردار توانمند، با استقلال فکری و مستقل در تلاش بوده و بروجرد را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در دوسال گذشته علاوه بر پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان، تلاش برای ایجاد شهربازی، نهضت آسفالت، بهسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر و بسیاری اقدامات عمرانی انجام شده؛ شهرداری بروجرد از یک شهرداری بدهکار به شهرداری توانمند و پویا تبدیل شده است.

مقصودی قانونمند بودن شهرداری بروجرد و اخذ عوارض به‌موقع را از دیگر خصوصیات شهرداری دانست و اضافه کرد: در کنار این قانونمندی و وصول مطالبات، تعامل با مردم نیز سرلوحه کار شهرداری و کارکنان آن قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از شهرداری توانمند، افزود: شورای شهر جای سیاسی کاری نیست و باید شورای فرهنگی، عمرانی و اقتصادی و به‌صورت مشورتی اقدام کند و راه شورای فعلی را ادامه دهد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان اضافه کرد: پیگیر قول‌ها و وعده‌های انتخاباتی هستیم و توانسته‌ایم در یکسال گذشته گام‌های مهم و اساسی را در حوزه‌هایی همچون سد آبسرده، آزادراه و راه‌آهن برداریم.

رحیم جافری شهردار بروجرد نیز در این مراسم گفت: موفقیت‌های شهرداری بروجرد در عرصه‌های مختلف، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم شهرداری و حمایت و همکاری مردم شریف بوده است.

وی تصریح کرد: در دوسال گذشته علاوه بر اقدامات عمرانی و طرح‌های در دست اجرا، ۱۲۸ میلیارد تومان بدهی به تأمین اجتماعی، ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وصولی در یکسال، پرداخت ۴۰ میلیارد تومان بدهی به دارایی و تسویه بدهی‌های صندوق بازنشستگی، پیمانکاران و پرداخت به‌موقع طلب و حقوق معوقه کارکنان و بازنشستگان اجرایی شده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده و چابک‌سازی پرسنل توانسته‌ایم علاوه بر راه‌اندازی منطقه ۳ شهرداری بروجرد، در حال حاضر سازمان‌های شهرداری به‌عنوان سازمان‌های درآمدزا تبدیل شده‌اند.

جافری اضافه کرد: در سال ۹۹ بیش از ۱۲۳ درصد بودجه پیشنهادی محقق شده است تا امروز شرایط برای توسعه شهر بروجرد مهیا شود.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای دو ساله شهرداری بروجرد با حضور مدیران سازمان‌ها و کارکنان شهرداری و جمعی از مردم بروجرد، به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سد آبسرده شورای شهر بروجرد مجلس شورای اسلامی صندوق بازنشستگي اشترینان بروجرد و اشترینان شهرداری بروجرد تبدیل شده مردم بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد