Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از عناصر بصری ویندوز ۱۱ از ویندوز ۱۰X گرفته شده است، اکنون که مایکروسافت ویندوز ۱۱ را اعلام کرده است، کاربران منتظر بارگیری سیستم عامل جدید در رایانه خود هستند.

بنابراین، اگر می‌خواهید ویندوز ۱۱ را روی رایانه خود بارگیری و نصب کنید، در این مطلب آموزشی ما به چند روش برتر برای ارتقا ویندوز ۱۰ موجود به ویندوز ۱۱ خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

ویندوز جدید مایکروسافت رونمایی شد / با ویژگی‌ های ویندوز ۱۱ آشنا شوید

استفاده از Windows Update

اول، و بهترین گزینه برای ارتقا به ویندوز 11 استفاده از Windows Update است، ممکن است لازم نباشد هر برنامه کاربردی ثالث یا ویندوز updater را دانلود کنید تا ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهید، برخی از مراحل ساده زیر را برای ارتقا ویندوز 10 به ویندوز 11 دنبال کنید.

مرحله ۱. اول از همه، روی دکمه استارت کلیک کرده و " تنظیمات " را انتخاب کنید.
 


مرحله ۲. در تنظیمات، روی گزینه "Update & Security" کلیک کنید.
 


۳. در صفحه Update & Security، روی گزینه "Check for update" کلیک کنید.


مرحله ۴. اگر ویندوز ۱۱ با سخت‌افزار کامپیوتر شما سازگار باشد، در بخش به‌روز‌رسانی بارگیری نشان داده خواهد شد.

 استفاده از ابزار ایجاد رسانه
روش دیگر برای ارتقا ویندوز ۱۱ استفاده از ابزار ایجاد رسانه است، پس از دریافت ابزار ایجاد رسانه ۱۱ مدیا باید برخی از گام‌های ساده زیر را اجرا کنید.

مرحله ۱. اول از همه، از این صفحه وب بازدید کنید و ابزار ایجاد رسانه ویندوز را برای ویندوز ۱۱ دانلود کنید.

مرحله ۲. زمانی که دانلود شده، ابزار ایجاد رسانه را بر روی سیستم خود اجرا کنید.

مرحله ۳. در صفحه اول، گزینه "ارتقا این کامپیوتر" را انتخاب کنید.
 



مرحله 4. اکنون، منتظر بمانید تا ابزار Media Creation برای ارتقا موجود اسکن شود، اگر ویندوز 11 در دسترس و کاملاً سازگار با رایانه شما باشد، گزینه بارگیری و نصب ویندوز 11 را دریافت خواهید کرد.

 ارتقا از طریق فایل ایزو
این روش نیاز به نصب دستی دارد، از این رو این کار پیچیده خواهد بود در این روش لازم است که ۱۱ فایل ایزو ۱۱ را دانلود کنید تا آن‌ها را روی کامپیوتر دسک تاپ یا لپ‌تاپ‌تان نصب کنید. پس از انتشار می‌توانید فایل‌های ISO ویندوز ۱۱ را از وب سایت رسمی مایکروسافت بگیرید، پس از بارگیری فایل‌های ISO، باید فایل تصویر ISO را روی درایو USB یا DVD فلش کنید.

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که با این کار تمام اطلاعات ذخیره شده در سیستم شما پاک می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که مهم‌ترین فایل‌های خود را قبل از فرمت‌تان ذخیره کنید، پس از انجام این کار، باید راهنمای گام به گام به اشتراک گذاشته شده در نحوه بارگیری و نصب ویندوز ۱۱ را دنبال کنید. بنابراین، همیشه توصیه می‌شود فایل اصلی ISO ۱۱ Windows را از وب سایت Microsoft خریداری کنید.

منیع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویندوز ۱۱ ویندوز رایانه ابزار ایجاد رسانه ارتقا ویندوز ویندوز ۱۱ برای ارتقا کنید مرحله ویندوز 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • از کوره‌های آتشین تا نوک تیز؛ مدادها چگونه ساخته می‌شوند؟
  • امروز با نیما یوشیح: آی آدم‌ها که روی ساحلِ آرام در کار تماشایید! (+فایل صوتی)
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟