Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر نیرو گفت: همه تصمیم گیران برای کمک به صنعت برق آماده اند.

 "رضا اردکانیان" روز پنجشنبه در جلسه ستادفرماندهی اوج بارتابستان ۱۴۰۰ که هم اینک در مرکز پایش صنعت برق در حال برگزاری است افزود: همه تصمیم گیران برای کمک به صنعت برق امروز حاضر شده اند، حساسیت این موضوع کاملا مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ستاد فرماندهی اوج بار تابستان ۱۴۰۰ دقایقی پیش در محل مرکز پایش صنعت برق با حضور وزیر نیرو و سایر مقام های مسوول آغاز بکار کرد.

رضا اردکانیان در این نشست تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه سراسری و کاهش خاموشی های بخش خانگی بای بکار ببندیم.

وی خاطرنشان کرد: تحمل این شرایط برای همه سخت و طاقت فرسا و سنگین است به همین دلیل نیز توافق های خوبی با سر نهادها نیز برای کمک به صنعت برق صورت گرفت است.
وزیرنیرو اظهارداشت: در حال حاضر با سازمان بسیج برای همکاری با صنعت برق و کشف مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز توافق شده است، هم اکنون تمام رسانه ها و صدا وسیما نیز برای کمک به اطلاع رسانی به مردم آماده هستند.

وی تصریح کرد: مصوبات شفافیت کامل دارند و استان ها باید با هماهنگی کامل با ستاد توانیر باید این مصوبات را اجرا کنند،‌ باید حوادث در شبکه سریع به کردم اطلاع رسانی کنند تا مردم بدانند خاموشی های ناخواسته و ناشی از حوادث، چگونه و در چه مدتی رفع می شوند.

وزیرنیرو اظهار داشت: دیسپاچینگ ملی اختیار کامل دارد اما باید آمادگی لازم فراهم شود که نیازی به ورود دیسپاچینگ نباشد، مجموعه وزارت نیرو بتوان این آزمون سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

اردکانیان تاکید کرد : به هیچ‌وجه امکان سعی وخطا نداریم و بایدتدبیر کنیم و بدانیم که نظم کاری باید در اولویت باشد، همه رسانه ها و به ویژه صدا وسیما برای اطلاع رسانی صحیح به مردم آماده هستند که جای تقدیر دارد.
وی در عین حال از همه مشترکان، صنایع، کشاورزان و... که در این شرایط سخت صنعت برق را یاری می کنن تقدیر و تشکر کرد.

 وزیر نیرو روز گذشته با بیان اینکه امروز در جلسه هیات وزیران یک تصمیم اصل ۱۳۷ قانون اساسی گرفته شد، گفت: براساس این تصمیم، هیات وزیران، اختیاراتی را با هدف مقابله با خاموشی‌ها و برای سرعت دادن به کارها به چهار وزیر نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت و کشور تفویض کرد.
اردکانیان خاطر نشان کرد: البته ما هماهنگی های لازم را با دیگر بخش ها خواهیم کرد.

 ایرنا

برچسب ها: رضا اردکانیان ، مصرف برق ، صنعت برق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رضا اردکانیان مصرف برق صنعت برق صنعت برق برای کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!

جانتان گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شد ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه