Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه دیدار کرد.

خبرگزاری میزان -محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه هفدهم تیر ماه) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، با وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک مجدد انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری، برای رئیس قوه قضائیه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف با ابراز خرسندی از انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تصریح کرد: با شناختی که نسبت به شخصیت، توانمندی و سوابق مدیریتی جنابعالی در حوزه قضائی دارم مطمئنم مسیر تحول و تعالی قوه قضاییه با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد.

رئیس مجلس خاطر نشان کرد که قوه مقننه و همه نمایندگان مردم به ویژه کمیسیون تخصصی حقوقی و قضایی مجلس آمادگی دارد تا رئیس قوه قضاییه را در بهبود عملکرد این قوه و پیگیری وظایف و مأموریت‌هایی که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم بر عهده دارد، یاری دهد.

رئیس قوه قضاییه نیز با تشکر از ابراز محبت و حضور رئیس مجلس در آیین معارفه خود، تأکید کرد: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و همه تلاش ما این است که با تسهیل دسترسی آحاد مردم به خدمات قضایی در جهت گسترش عدالت و افزایش رضایتمندی عمومی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام گام برداریم.

در این دیدار روسای قوای قضائیه و مقننه با تاکید بر لزوم «هماهنگی و همکاری همه بخش‌ها برای حل مشکلات مردم» در خصوص موضوعات مشترکی که می‌تواند محل همکاری بیشتر دو قوه برای گره‌گشایی از مردم باشد نیز گفتگو و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه رییس مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه رییس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی رئیس قوه قضاییه محسنی اژه ای حجت الاسلام رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی شوراهای شهر و مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پیگیری مجلس اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی چمران امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سفر به خراسان شمالی و جلسه هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین نیازمندی‌های مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی، ۱۸ سال دیرتر از موعد مقرر آغاز به کار کردند، افزود: عقب ماندگی‌ها به واسطه عقب بودن در آغاز به کار همچنان جبران نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها در امتداد هم فعالیت دارند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهرها پارلمان محلی محسوب می‌شوند و نقش اساسی در برطرف کردن مشکلات دارند اما در این باره مدیریت شهری به پشتیبانی خانه ملت نیاز دارد.

رئیس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها بیان کرد: شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدیریت شهری به خانه ملت راه یافته اند بر این اساس تأثیر زیادی در حل شدن مشکلات شهرها دارند.

چمران بیان کرد: مجلس شورای اسلامی دور گذشته، قانون درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را پیگیری کرد اما مشکلات هنوز وجود دارد، به طور مثال انتظار داریم قانون مدیریت یکپارچه شهری با پشتیبانی خانه ملت اجرایی شود.

کد خبر 750085

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟