Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی رضایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نارضایتی مردم حوزه انتخابیه از قطعی‌های مکرر آب و برق در این روزهای گرم تابستان، اظهار داشت: موضوع قطعی برق به یکی از مسایل مهم و حساس جامعه تبدیل شده که باید برای مدیریت آن برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش بارش و افزایش دما در وضعیت بحرانی قرار داریم و دولت باید تدابیر لازم جهت مدیریت وضع موجود و به خصوص آبرسانی به روستاها در مردادماه سال جاری اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در حال‌ حاضر کشور در شرایط خشکسالی بسیار شدید قرار گرفته است، تصریح کرد: وزیر نیرو اعلام کرد این میزان از خشکسالی در ۵۲ سال گذشته بی سابقه بوده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: قطعی های برق به علت خشکسالی، کاهش نیروگاه‌های برقی - آبی، افزایش مصرف و گرمای هوا با چالش های مختلف در کشور بوده که موجب شده مردم ما در شرایط مناسبی نباشند.

رضایی تاکید کرد: زمان‌بندی های مناسب در قطعی برق نظر گرفته شود و باید تمام دستگاه‌های اجرایی حداکثر امکانات را به کار گیرند تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیران آب و برق در راس سیبل انتقادات قرار گرفته اند در حالی که این قطعی های آب و برق به علت خشکسالی و افزایش چندبرابری گرما نسبت به سالهای قبل بوده و باید مردم همراهی کنند تا از این دوران سخت نیز عبور کنیم.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب مصرف بهینه برق نماینده مجلس شورای اسلامی قطع برق کنگاور برق پروندهٔ خبری خاموشی تابستانی بحران خشکسالی در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب مصرف بهینه برق صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب مصرف بهینه برق نماینده مجلس شورای اسلامی قطع برق کنگاور برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس