Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:48:09 GMT

مرکز تجمیعی واکسیناسیون خاش راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۴۶۷۸

مرکز تجمیعی واکسیناسیون خاش راه اندازی شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون شهرستان خاش سیستان و بلوچستان مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان خاش و تفتان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز همراهی نیروهای سپاه و بسیج با کادر سلامت است که از پاییز سال گذشته شروع شد و تاکنون با قوت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رضا کرد افزود: گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اولویت واکسیناسیون عمومی کرونا به ترتیب گروه‌های هدف یکی از برنامه‌های مشترک حوزه بهداشت و درمان و بسیج است و این مرکز دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در حوزه شهرستان خاش می باشد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه همزمان با افتتاح این مرکز با استقبال خوب جمعیت بالای ۶۰ سال مواجه شدیم و صد البته که اقناع سازی و ترغیب و همیاری سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی در مشارکت عمومی از طریق برپایی نشست های میدانی و محلات شهرستان بسیار تاثیر گذار بوده است.

کرد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ضمن رعایت پروتکل‌های واکسیناسیون، هرچه سریع‌تر واکسن کرونا را به افراد واجد شرایط تزریق کنیم.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۶۰ سال بر اساس دستورالعمل سند ملی واکسیناسیون در حال انجام است و افراد واجد شرایط می توانند به صورت حضوری با همراه داشتن کارت ملی به نزدیکترین‌ مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند. 

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه پاسداران خاش و تفتان نیز گفت: از آغاز اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به ویژه طبق دستورالعمل گام پنجم این طرح پر برکت، نیروهای سپاه و بسیج از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در مسیر مدیریت بیماری کرونا و راه‌اندازی مرکز تجمیعی مزین به نام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی استفاده نموده است. 

وی افزود: با توجه به‌ ظرفیت های موجود، بسیج طی فراخوانی از بهیاران و نیروهای داوطلب بسیجی به ویژه بسیج خواهران نیز جهت فعالیت در این پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دعوت به عمل آورده است.

سرهنگ ثمره اظهار داشت: ارتباط مستمر و نشست های متعدد با کارشناسان و مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان جهت بررسی آخرین وضعیت موجود و هرگونه همکاری لازم به ویژه در راستای ترغیب و مشارکت عمومی در جهت رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و همچنین حضور میدانی در پایگاههای بسیج محلات به همراه مدیران حوزه بهداشت و درمان در کنار سایر اقدامات نظارتی و حمایتی بسیج در حال انجام است.  

وی ادامه داد:واکسیناسیون به تنهایی نمی تواند از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کند، بنابراین می بایست پروتکل های بهداشتی توسط مردم رعایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش کرونا در سیستان و بلوچستان استانی اجتماعی تجمیعی واکسیناسیون حاج قاسم سلیمانی بهداشت و درمان مرکز تجمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه