Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها نماینده دوچرخه سوار پارالمپیکی یکی از مشکلات خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو نداشتن دوچرخه مناسب در جاده عنوان کرد.

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات خود برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: با توجه به این که در بازی‌های پارالمپیک توکیو قرار است در رشته های پیست، استقامت و تایم تریل انفرادی شرکت کنم در حال حاضر ۳ روز در هفته تمرینات تخصصی خود را در زنجان در فاز سرعت پیگیری می کنم تا با آمادگی خوبی در توکیو حضور پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مشکلات خود را نداشتن دوچرخه مناسب در ماده استقامت عنوان کرد و افزود: در رشته تایم تریل انفرادی و پیست از نظر تجهیزات مشکلی برای حضور در پارالمپیک توکیو ندارم، اما در استقامت دوچرخه مناسب برای شرکت در پارالمپیک ندارم، امیدوارم با کمک کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دوچرخه سواری قبل از اعزام به توکیو، دوچرخه مناسبی در ماده استقامت تهیه شود تا مشکلی برای حضور در مسابقات در این ماده نداشته باشم.

محمدی پیرامون این پرسش که در کدام ماده شرایط بهتری برای حضور در پارالمپیک توکیو دارید، خاطرنشان کرد: در جاده شرایطم بهتر است، به دلیل نداشتن پیست در زنجان، تمریناتم را بیشتر در جاده متمرکز کرده ام تا به نتایج خوبی در این ماده دست پیدا کنم.

وی در پایان شرایط خود را برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر تنها مشکل نداشتن دوچرخه در ماده استقامت است که امیدوارم حداقل ۲۰ روز قبل از اعزام به توکیو با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون دوچرخه سواری، این دوچرخه تهیه شود تا دغدغه ای برای شرکت در پارالمپیک در این رشته نداشته باشم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف اله بابایی، در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۸ هزار و۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده است، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و۶۲۷ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۹۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و۶۰۸ نفر نیز مسافران خارجی است افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد داشته‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۱۶۳ نفر برشمرد و اظهار داشت: در مدت یاد شده ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی از افزایش ۱۰۳ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۲ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در یک ماه گذشته این رقم ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر است.

وی همچنین در یک ماه گذشته افزایش ۹۵ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌اند که در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۳۰۹ نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته به تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۶ هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 749816

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!