Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در یک استان نشان دهنده توانمندی ملت و برنامه ریزی درست دولت و کارامدی دولت و ملت است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آئین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در هفتادو نهمین برنامه افتتاح طرح ملی هستیم و تا آخرین فرصتی که در دولت داریم طرح‌های باقی مانده را افتتاح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح طرح‌ها معنا و مفهوم بسیار مهمی هم برای دوستان و هم برای دشمنان ما دارد. به دوستان ما این پیام را می‌دهد که ملت بزرگ ایران با استعدادش، شرکت‌های دانش بنیان، بانک‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها بورس، حضور مردم و استفاده بهینه از همه امکانات کشور و تکنولوژی‌های مهم قادر است در شرایط جنگ اقتصادی تولید و جهش در تولید را پیش براند و هر روز و هر هفته شاهد افتتاح‌های بسیار مهم در کشور باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در یک روز آن هم در یک استان افتتاح می‌شود و این نشانگر توانمندی این ملت، برنامه‌ریزی درست دولت و کارآمدی دولت و ملت است. دولت و ملت در کنار همدیگر در سخت‌ترین شرایط مهمترین پروژه‌ها را به ثمر نشاندند.

روحانی خاطرنشان کرد: اینکه برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب مجتمع بزرگ فولادی را با طرح کوره بلند افتتاح می‌کنیم، نشان می‌دهد مردم، جوانان، مهندسان و کارگران ما به طور منظم برای سربلندی ایران عزیز لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند و راه و مسیر خود را ادامه می‌دهند.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایرنا

کد خبر 505879

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی پویش تدبیر و امید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس