Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرسول یزدی روز پنجشنبه در نشست مشترک اعضای شورای شهر و خبرنگاران شهرستان افزود: تکمیل ساختمان شهرداری، روشنایی معابر، ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌ها، اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، ادامه تعریض خیابان شهید منتظری و خیابان حدفاصل میدان شهید مفتح به پارک کوثر اهم طرح‌هایی است که بخشی اجرا شد و بقیه آن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساخت و نصب اِلمان در بیشتر میدان‌ها، نصب تابلو ۳۱۳ شهید شهرستان در خیابان‌ها و میدان ها ، روشنایی بلوار شهید فهمیده، اجرای بلوار و کمربندی از میدان امام رضا (ع) تا میدان شورا و پیگیری ورودی ولایت در تقاطع اصلی شهر دیگر طرح‌های زیرپوشش است .

این مسوول اظهار کرد: در سه ماهه امسال هفت میلیارد تومان بودجه که بیشتر آن ارزش افزوده است جذب و برای اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی با همکاری مردم و برخی نهادها تامین و هزینه شده و همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری برای تحقق اهداف و خدمات بیشتر ضروری است.

یزدی به ضرورت ساماندهی ورودی شهر که محل تردد مسافران زیاد از اقصی نقاط کشور است اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای کامل طرح به خصوص ساماندهی اطراف آن و ایجاد فضای سبز به بیش از سه میلیارد تومان نیاز است که بخشی اختصاص یافته و همت و همراهی مسوولان را طلب می‌کند.

همچنین رییس شورای شهر مهریز از همکاری شهروندان و خبرنگاران با این نهاد چهار سال گذشته قدردانی کرد و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی با همکاری مردم و شهروندان جزو موفقیت‌های این نهاد مدنی است که صورت گرفت .

زهرا دهقانی‌زاده افزود: خبرنگاران همکاری بسیار خوبی با شورای شهر دوره پنجم داشتند و این موجب تعالی برنامه‌ها و انعکاس خدمات و مطالبات شد و باید این روحیه و رویه همچنان به خاطر ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان وجود دارد، تداوم داشته باشد .

وی اظهار کرد: پیگیری برای جذب بودجه از محل‌های مختلف و انجام طرح‌های فرهنگی و عمرانی مناسب و ضروری با اقدام بین‌بخشی جزو اولویت و رویکرد شورای پنجم با برنامه و نقشه راه مدون بود که تاکنون محقق شد، قطعا همکاری و همراهی مردم رمز و راز موفقیت است .

همچنین علیرضا ابویی سخنگوی شورای شهر و تعدادی از اعضا به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان به  سووال های خبرنگاران پاسخ داده شد. 

در این جلسه از خبرنگاران فعال مهریز قدردانی شد و از سوی کانون خبرنگاران و بسیج رسانه مهریز  به پاس همکاری شورای شهر با اصحاب رسانه از آنها تشکر به عمل آمد .

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ هزار نفر در حوزه شهر زندگی می‌کنند و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

هم اکنون حدود ۲۰ پروژه عمران شهری در مهریز در دست اجراست.

برچسب‌ها مهریز شورای شهر طرح های عمرانی یزد شرکت بازآفرینی شهری ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر طرح های عمرانی مهریز شورای شهر طرح های عمرانی یزد شرکت بازآفرینی شهری ایران طرح های عمرانی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند اجرای راه اندازی بزرگ‌ترین نخاله گاه تبریز در راستای ساماندهی و مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شرق تبریز آغاز شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی تحویل زمین سه هکتاری بزرگترین نخاله گاه شرق تبریز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پروژه راه‌اندازی بزرگترین نخاله‌گاه در تبریز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: برای همین منظور طی جلسه‌ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین مورد نیاز نخاله‌گاه شرق تبریز تحویل این سازمان شد.

هراتی تصریح کرد: این پروژه در مجموع شامل ۳۰ هکتار است که در فاز نخست سه هکتار برای بهره‌برداری و انجام مراحل اجرایی احداث نخاله اه شرق تبریز تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز شد و انتظار می‌رود با احداث این نخاله‌گاه شاهد رعایت حقوق عامه شهروندان و عدم تخلیه نخاله‌ها و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مسیل‌های رودخانه‌ها در حوزه شرق تبریز باشیم.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در منطقه شرق تبریز صورت می‌پذیرد و نبود یک محل به عنوان نخاله‌گاه در محدوده شرق موجب بروز مشکلات متعدد از جمله تخلیه نخاله در حریم و بستر آجی چای و حاشیه جاده‌های اصلی توسط ماشین‌های حمل نخاله می‌شد که نازیبایی‌های بصری و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشت.

کد خبر 747804

دیگر خبرها

  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز