Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال ۸۵۳ نفر از حامیان عضو در قالب طرح اکرام ایتام کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: هشت هزار و ۴۶۶ یتیم و فرزند محسنین در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد استان بوده و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مبشری با بیان اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۷۴۱ نفر یتیم و پنج هزار و ۷۲۵ نفر فرزند محسنین هستند، افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین جزء موفق‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به این ۲ قشر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد حامیان عضو طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان ۱۰ هزار و ۵۵۱ نفر است، ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال این حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی پرداخت کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه از محموع تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین هشت هزار و ۷۴۱ نفر فعال بوده و ماهانه کمک‌های نقدی خود را برای ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان واریز می‌کنند گفت: سرانه ماهانه کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب سه میلیون و ۹۴۰ هزار ریال و ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال است.

مبشری با بیان  اینکه  پنج نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد حامی ندارند افزود: متقاضیان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد می‌توانند به سایت ملی اکرام و محسنین به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کرده و نام نویس کنند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اکرام ایتام یاسوج کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد کمیته امداد استان طرح اکرام ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین