Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@22:31:58 GMT

وزیر نیرو: شرایط سخت و طاقت‌فرساست

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۱۵۷

وزیر نیرو: شرایط سخت و طاقت‌فرساست

آفتاب‌‌نیوز :

"رضا اردکانیان" روز پنجشنبه در جلسه ستادفرماندهی اوج بارتابستان ۱۴۰۰ که هم اینک در مرکز پایش صنعت برق در حال برگزاری است افزود: همه تصمیم گیران برای کمک به صنعت برق امروز حاضر شده اند، حساسیت این موضوع کاملا مشخص شده است.

جلسه ستاد فرماندهی اوج بار تابستان ۱۴۰۰ دقایقی پیش در محل مرکز پایش صنعت برق با حضور وزیر نیرو و سایر مقام های مسوول آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اردکانیان در این نشست تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه سراسری و کاهش خاموشی های بخش خانگی بای بکار ببندیم.

وی خاطرنشان کرد: تحمل این شرایط برای همه سخت و طاقت فرسا و سنگین است به همین دلیل نیز توافق های خوبی با سر نهادها نیز برای کمک به صنعت برق صورت گرفت است.

وزیرنیرو اظهارداشت: در حال حاضر با سازمان بسیج برای همکاری با صنعت برق و کشف مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز توافق شده است، هم اکنون تمام رسانه ها و صدا وسیما نیز برای کمک به اطلاع رسانی به مردم آماده هستند.

وی تصریح کرد: مصوبات شفافیت کامل دارند و استان ها باید با هماهنگی کامل با ستاد توانیر باید این مصوبات را اجرا کنند،‌ باید حوادث در شبکه سریع به کردم اطلاع رسانی کنند تا مردم بدانند خاموشی های ناخواسته و ناشی از حوادث، چگونه و در چه مدتی رفع می شوند.

وزیرنیرو اظهار داشت: دیسپاچینگ ملی اختیار کامل دارد اما باید آمادگی لازم فراهم شود که نیازی به ورود دیسپاچینگ نباشد، مجموعه وزارت نیرو بتوان این آزمون سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

اردکانیان تاکید کرد : به هیچ‌وجه امکان سعی وخطا نداریم و بایدتدبیر کنیم و بدانیم که نظم کاری باید در اولویت باشد، همه رسانه ها و به ویژه صدا وسیما برای اطلاع رسانی صحیح به مردم آماده هستند که جای تقدیر دارد.

وی در عین حال از همه مشترکان، صنایع، کشاورزان و... که در این شرایط سخت صنعت برق را یاری می کنن تقدیر و تشکر کرد.

وزیر نیرو روز گذشته با بیان اینکه امروز در جلسه هیات وزیران یک تصمیم اصل ۱۳۷ قانون اساسی گرفته شد، گفت: براساس این تصمیم، هیات وزیران، اختیاراتی را با هدف مقابله با خاموشی‌ها و برای سرعت دادن به کارها به چهار وزیر نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت و کشور تفویض کرد.

اردکانیان خاطر نشان کرد: البته ما هماهنگی های لازم را با دیگر بخش ها خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر نیرو رضا اردکانیان صنعت برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم