Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@15:55:43 GMT

میلیچ در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۲۷۱

میلیچ در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال مدت زمان زیادی است که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و عدم تمدید قرارداد او از سوی باشگاه استقلال بلاتکلیف مانده بود.

باشگاه استقلال مدعی شد که به دلیل خواسته‌های نامتعارف وکیل میلیچ، امکان تمدید قرارداد وجود نداشت، ضمن اینکه این وکیل خواستار سود و ضرر عدم پرداخت مطالبات موکلش در حدود 550 هزار دلار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ در مصاحبه‌هایش گفته که دوست داشته در استقلال بماند اما مسئولان باشگاه اقدامی برای این کار انجام نداده‌اند و به خاطر اثاث‌کشی از این هتل به آن هتل مصدوم شده است.

مدافع کروات استقلال که برای دقایقی پس از مدت‌ها مقابل تراکتور تبریز به میدان رفت، قراردادش به پایان رسیده و در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد. گفته می‌شود این بازیکن که سابقه بازی در ناپولی ایتالیا را دارد به زودی ایران را ترک خواهد کرد. در این بین، فرهاد و فرزاد مجیدی در تلاش هستند مشکل این بازیکن را حل کنند، اما مشخص نیست که میلیچ راضی به ادامه کار خواهد شد یا نه.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1102292 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ