Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:22:25 GMT

نوزادی ۱ ماهه طعمه خوک شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۳۱۹

نوزادی ۱ ماهه طعمه خوک شد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حادثه‌ای تکان دهنده یک نوزاد ۱ ماهه زنده زنده توسط خوک خورده شد. این حادثه در روستای کاتیرا در منطقه راکای کشور اوگاندا رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در هنگام وقوع حادثه، «موکیالا خوزه»، مادر کودک برای تهیه سبزیجات برای آماده کردن صبحانه به مزارع موز رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش ظاهرا خوک از درب پشتی وارد خانه شده و این کودک را که در داخل اتاق در خواب بود، خورد. ابراهام موهانگی، یکی از ساکنان این روستا به دیلی مونیتور گفت که او و دیگر روستائیان هرگز نمی‌توانند چنین چیزی را تصور کنند. بنا به گفته موهانگی، این کودک در حالی پیدا شده که سر، دست‌ها و شکم وی توسط خوک خورده شده بود.

بیشتر بخوانید

خرس یک نوجوان ۱۶ ساله روسی را خورد

بنا به گفته یکی از اقوام کودک، مادر قربانی در حالی خوک را در حال خروج از خانه دیده بود که بدن این حیوان غرق خون بود. پس از سر فریاد‌های مادر کودک همسایگان وارد خانه او شده و با صحنه‌ای وحشتناک مواجه شدند. بنا به گفته ساکنان محلی پدر کودک در لحظه وقوع حادثه در محل حضور نداشت.

در ادامه ساکنان محلی موفق به شکار خوک و کشتن آن شدند. آن‌ها پس از شکافتن شکم خوک، انگشتان و دیگر اعضای بدن کودک را در آن پیدا کردند. «چارلز موانجی»، رئیس روستا از همه ساکنان خواسته تا از کودکان خود به منظور پیشگیری از حوادث مشابه احتمالی محافظت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال

به گزارش خبرآنلاین، سه رسانه‌ بلژیکی در پی انجام مطالعاتی در این باره اعلام کردند از ۵۱ هزار و ۴۳۳ کودک مهاجر که بدون بستگان خود بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ به اروپا رفته‌اند، خبری نیست.

تخمین زده می‌شود که این کودکان ممکن است به دست گروه‌های جنایت سازمان یافته افتاده یا مجبور به کار شده باشند.

بیشترین تعداد کودکان بی سرپرست گمشده در ایتالیا با ۲۲ هزار و ۸۹۹ نفر ثبت شده است.

اتریش نیز با ۲۰ هزار و ۷۷ نفر و بلژیک نیز با ۲ هزار و ۲۴۱ کودک ناپدید شده در رده‌های بعدی قرار دارند.

با این حال تخمین زده می‌شود که تعداد واقعی، بسیار بیشتر باشد زیرا ۱۳ کشور از ۳۲ کشور اطلاعاتی را در محدوده تحقیق ارائه نکرده‌اند.

به گزارش آناتولی، «آخی لیون»، دبیرکل فدراسیون کودکان گمشده در اروپا، یک سازمان غیردولتی مستقر در بلژیک که در ۲۷ کشور اروپایی در مورد کودکان گم شده فعالیت می‌کند، تأکید کرد این ارقام نگران کننده است و گفت: افزایش تعداد گزارش‌های مربوط به ناپدید شدن «خردسالانِ بدون همراه» بسیار نگران کننده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901523

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد