Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه 263 شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت دارند گفت: این شرکت ها توجهات ویژه استانی و ملی را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،عزیزالله شهبازی در بازدید از شهرک دانش بنیان کاوش و مجموعه دانش بنیان شهید فخری زاده در کرج که با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز پنجشنبه صورت گرفت، افزود: در استان البرز 263 شرکت دانش بنیان فعال،مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زیرساخت های لازم برای تولید و فروش محصولات دانش بنیان در البرز فراهم شده از این رو طی چند سال اخیر رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد هستیم.

شهبازی گفت: صندوق پژوهش و نوآوری برای اولین بار در البرز آغاز بکار کرد و کارخانه نوآوری استان نیز بعنوان دومین کارخانه نوآوری کشور بزودی فعالیت خود آغاز می کند و در عید غدیر امسال بخشی از آن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: اکنون شهرک فناوری کاوش نیز بخوبی فعالیت دارد و شرکت های دانش بنیان البرز نیز توجهات ویژه استانی و ملی را دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است محصولات دانش بنیان به بازار های جهانی راه پیدا کنند و شاهد رشد صادرات در این حوزه باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز سورنا ستاری دانش بنیان شرکت های دانش بنیان معاونت فناوری رئیس جمهوری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان