Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: تمامی پیگیری‌های سد بختیاری در سال های اخیر توسط لرستان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛خادمی در گفت وگو با رسانه ها  در خصوص نیروگاه و سد بختیاری اظهار کرد: تمامی  پیگیری‌های سد بختیاری توسط استان لرستان انجام شده و طراحی و ساختار کار و هم مسیر دسترسی به محل پروژه و مخزن سد در استان  لرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: این سد متعلق به لرستان است و آخرین اقدامی که با پیگیری استانداری لرستان در سال گذشته توسط شورای اقتصاد انجام شده فاینانس و تامین مالی خارجی این پروژه  توسط کشور چین است که نهایی و تامین شده است که برای تحقق امر پیگیری های جدی از طریق معاون اول محترم ریاست جمهور و سازمان برنامه و بودجه توسط استانداری انجام شده و بخش مهمی از موانع اجرایی طرح رفع گردیده است و البته به دلیل تحریم های بانکی این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

خادمی تصریح کرد: مجری  این طرح شرکت آب نیرو است که مسئولیت و  تخصص آن اجرای این گونه سدها می باشد و دسترسی سد هم از طریق استان لرستان است.

او گفت: حالا ممکن است نامه‌ای توسط نماینده‌ای نوشته شود و بگویند جهت بررسی و پیگیری اما هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده و نخواهد افتاد.

استاندار لرستان  بیان  کرد: قطعاً اجرای این سد از طریق لرستان خواهد بود و بویژه در دوران اجرا حتما عناصر اجرایی و دسترسی به سد از طریق استان لرستان انجام می پذیرد.

خادمی عنوان کرد: همانگونه که اشاره شد،مجری طرح ملی است و هیچ کدام از شرکت های آب استانی مجری طرح نیستند و طراحی، ساختار کار و محل قرار گیری سد و ... همه در استان لرستان است و به تبع آن موضوعات هم متوجه استان لرستان است و اینگونه مکاتبات هیچ تاثیری روی پروژه و جابجایی آن ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سدسازی خادمی سد بختیاری استان لرستان سد بختیاری انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • فرسایش ۵۰ تن خاک در هکتار به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟