Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برای مددجویانی که توانایی انجام کار داشته باشند، تسهیلاتی برای اشتغالزایی و درآمدزایی به آنها پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در یک سال گذشته ۲۵۶ مورد تسهیلات اشتغالزایی توسط کمیته امداد اردستان به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۶۹ مورد کلاس آموزش اشتغالزایی در اردستان افزود: ۵۸ مورد کاریابی و معرفی مددجو به کارگاه و یا کارخانه‌های شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهدای ۴۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان

رئیس کمیته امداد اردستان تصریح کرد: طی یک‌سال گذشته ۴۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اردستان اهدا شده است.

وی در خصوص ساخت مسکن محرومان در اردستان نیز تاکید کرد: با توجه به کمبود زمین در اردستان رایزنی‌هایی در این راستا انجام شد و زمین‌ها به کمیته امداد تعلق گرفت، اما هنوز زیرساخت‌های لازم فراهم نشده است.

ساخت ۱۸ مسکن محرومان در زواره و مهاباد

صادقی اضافه کرد: تعداد ۱۴ مسکن برای محرومان در شهر زواره و چهار عدد در مهاباد در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت این مساکن با همکاری خیران انجام می‌شود، ادامه داد: حداقل دو سال طول می‌کشد تا ساخت این مسکن‌ها تکمیل شود به شرط اینکه وضیعت اقتصادی مناسب باشد.

رئیس کمیته امداد اردستان تاکید کرد: چهار هزار و ۹۸۲ نفر در قالب دو هزار و ۴۲۲ خانوار اردستانی زیر پوشش حمایت مستمر و ۶۳۹ خانوار به عنوان تبصره ۱۴ (ویژه افرادی که به دلیل وضعیت موجود اقتصادی کشور نیاز به حمایت دولت دارند) زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

کد خبر 5253086

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی مددجویان مسکن ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا قطعی برق کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام مصرف برق واکسن کرونا خشکسالی عکس استانها اراک کمیته امداد اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود